سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه از اتفاقاتی که تماشاگران تیم آذرخش بندرعباس رقم زدند گلایه کرد و گفت: بیش از ۱۰ بار بازی را با پرتاب بطری متوقف کردند.

بازی را ۱۰ بار با پرتاب بطری متوقف کردند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جواد اصغری مقدم درباره شکست تیم فوتسال سن ایچ ساوه مقابل آذرخش گفت: بازی به خاطر رد و بدل شدن ۱۴ گل تماشاگرپسند بود ولی تماشاگران آذرخش خیلی ما را اذیت کردند. این برای اولین بار بود که در بندرعباس این اتفاق می افتد و از آن خیلی ناراحت هستم.

وی افزود: هر تیمی به شهر ساوه می آید، سعی می کنیم به آنها احترام بگذاریم و اگر هم قرار است تماشاگرانمان کاری کنند، جلوی آنها را می گیریم اما در بازی با بندرعباس ما خیلی اذیت شدیم و بازی بیش از ۱۰ مرتبه به خاطر پرتاب انواع و اقسام بطری متوقف شد.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ یادآور شد: فیلم بازی موجود است. تماشاگران آذرخش هر کاری کردند تا پیروز شوند. دقیقا زمانی که تیم ما برای بازگرداندن نتیجه به تیم آذرخش نزدیک می شد، تماشاگران حریف بطری های آب را وسط زمین پرتاب می کردند و فشار را از روی تیمشان برمی داشتند. گاهی اوقات هم بازیکنان آنها خودشان را به مصدومیت می زنند تا در بازی وقفه ایجاد شود. بردن به هر قیمتی خوب نیست.

اصغری مقدم همچنین به داوری مسابقه اشاره کرد و گفت: آقای افشار قضاوت خوبی داشت اما داور دوم ضعیف بود. گاهی اوقات او باید تصمیماتی می گرفت ولی این کار را نمی کرد. یک پنالتی برای ما گرفته نشد و یکی از گل های آذرخش هم خطا بود. به هر حال ایرادی ندارد، ولی حداقل تماشاگران به تیم ما و مسابقه احترام می گذاشتند. فوتسال گرد است و ممکن است روزی همه به هم برسند.

وی با بیان اینکه بازیکنانش از لحاظ اخلاقی مورد تأیید هستند، گفت: بعضی از تماشاگران بندرعباس به بازیکنان ما بی احترامی و توهین کردند اما اعضای تیم ما نه حرفی زدند و نه بی احترامی کردند. متاسفانه تعداد ماموران هم در سالن کم بود. همان طور که گفتم تیم آذرخش برای بُرد دست به هر کاری زد. خب اگر می خواهید، ما بازی نکنیم و شما سه امتیاز را بگیرید. اینکه تیم شما در وضعیت بدی قرار دارد و می خواهد به مرحله پلی آف برسد تقصیر ما نیست. ما برای بازی آمده ایم و در زمین کارمان را پیش می بریم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در پایان تأکید کرد: هدف ما حضور در مرحله پلی آف است اما می خواهیم تا جایی که امکان دارد به تیم های اول و دوم جدول نخوریم. برای این هدف می جنگیم و سعی می کنیم با جایگاهی خوب به مرحله پلی آف برویم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.