دبیر شهر جهانی گوهرسنگ‌ها از افتتاح مرکز آموزش تخصصی خوشه جواهرات مشهد خبر داد.

مرکز آموزش خوشه جواهرات مشهد افتتاح شد
 
به گزارش قدس آنلاین  و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ملیحه سلطانی در این باره اظهار کرد: طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت مرکز آموزشی تخصصی جواهرات با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ذیل برنامه.های عملیاتی خوشه جواهرات مشهد افتتاح شد.
وی ادامه داد: پایه‌گذاری این حرکت در بهمن ۱۳۹۷ با برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش طراحی با نرم‌افزار به پیشنهاد کمسیون سازندگان طلا و نقره مشهد و با حمایت دبیرخانه مشهدشهر جهانی گوهرسنگ‌ها وابسته به معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در محل موزه بزرگ خراسان با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای، شرکت شهرک‌های صنعتی، کانون جواهرات و سنگ‌های قیمتی مشهد آغاز شد.
سلطانی افزود: طی دو دوره نیروهای لازم تربیت یافته و اکنون با افتتاح این مرکز شاهد تجمع طراحان آموزش دیده در یک مرکز آموزشی هستیم.
وی اظهار کرد: تاکنون این دبیرخانه در برنامه‌های راهبردی خود از هم‌افزایی مثبت با بخش‌های دولتی مرتبط و بخش خصوصی  گام‌های خوبی برداشته است، صرفه جویی در وقت و هزینه، تربیت نیروی آموزش دیده و تخصصی و اشتغال‌زایی از ثمرات خوب این هم‌افزایی‌ها بوده است.
محل مرکز ساختمان آموزش و پژوهش شهرک فناوری صنایع غذایی جنب فاز ۲ شهرک صنعتی توس قرار دارد.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.