خراسان شمالی- سرهنگ علیرضا حسین زاده گفت: در پی ریزش نزولات جوی و لغزنده بودن معابر سطح استان در ۲۴ ساعت گذشته چندین مورد تصادف در سطح محور های استان رخ داد که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

تصادفات ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی از وقوع ۵ مورد تصادف با ۵ نفر مجروح و یک نفر فوتی طی ۲۴ ساعت گذشته درسطح محور های استان خبر داد.

وی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی ریزش نزولات جوی و لغزنده بودن معابر سطح استان در ۲۴ ساعت گذشته چندین مورد تصادف در سطح محور های استان رخ داد که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل های مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: در نتیجه این تصادفات در محور های اصلی و فرعی استان شامل:محور فرعی گلیان برخورد سواری پراید با پیکان با یک نفر مجروح، محور جرگلان کیلومتر ۳۷ برخورد سایپا با موتورسیکلت با یک نفر فوتی و یک نفر مجروح،برخورد موتورسیکلت با سایپا محور راز به بجنورد کیلومتر ۵۴ با یک نفر مجروح، برخورد کامیون ایسوزو و کامیون بنز محور فاروج کیلومتر ۵ با یک نفر مجروح، برخورد وانت پیکان و تاکسی پژو در محور فرعی گلیان کیلومتر ۲۲ با یک نفر مجروح، به وقوع پیوسته است.

حسین زاده افزود: در اثر این تصادفات ۵ نفر مجروح و متاسفانه یک نفر فوت شده که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان علت عمده وقوع این حوادث را عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم اعلام کردند، تاکید کرد: رانندگان عزیز با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی میتوانند سفر خوشی را برای خود و اطرافیان رقم بزنند.

حسین زاده، درپایان با اشاره به اینکه در پی بارش برف و باران در سطح استان در دو روز گذشته اکثر جاده ها لغزنده وترافیک روان است با این حال محور بجنورد به اسفراین گردنه اسدلی کولاک و برف روبه – گردنه امین الله بجنورد مه غلیظ و سایر محورها خشک و ترافیک روان است افزود: با توجه به بارش برف از سفرهای غیر ضروری اجتاب کنند و در صورت نیاز با تجهیزات کامل زمستانه به سفر عازم و از هرگونه شتاب زدگی در رانندگی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.