صفر صادقی راد از افزایش ۵ درصدی معاینه فنی خودروهای سنگین از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

افزایش ۵ درصدی معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: در ۸ ماه نخست امسال ۴۷ هزارو ۱۰۳ معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به فعالیت ۶ مرکز معاینه فنی در استان، یادآور شد: این تعداد خودرو پس از طی مراحل مختلف آزمون‌های ظاهری و مکانیزه، گواهی سلامت فنی و زیست محیطی، برگ و برچسب معاینه فنی خود را دریافت کرده اند.

صادقی راد با تأکید بر اینکه در راستای بهبود وضعیت نظارت برعملکرد این مراکز و نیز برخورد به موقع با تخلفات احتمالی اقداماتی از سوی این اداره کل در دستور کار است، افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده، بازدیدهای نظارتی به شکل مستمر و در قالب تیمی به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی سنگین استان در طول سال انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه به صدور پروانه عبور برای تردد بارهای ترافیکی در طول محورهای مواصلاتی اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد پروانه عبور ترافیکی صادر شده استان در ۸ ماهه نخست امسال ۲ هزارو ۲۴۰ مورد بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.