سرمربی تیم پدیده گفت: بخش خصوصی در ورود به ورزش همیشه متضرر شده است.

بخش خصوصی در ورود به ورزش همیشه متضرر شده است/ "جذب بازیکن خارجی" برنامه مهم تیم پدیده

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان پیش از ظهر امروز در نشست خبری مالک جدید این باشگاه گفت: نیم فصل اول ماجرا جویانه بود، با توجه به‌شرایط موجود فراز و نشیب‌های مختلفی داشتیم،   از حضور مالک جدید پدیده در فوتبال خوشحال هستم.

سرمربی تیم پدیده با بیان اینکه جز عشق به‌فوتبال و جوانان به‌نظر موضوع دیگری نمی‌توانست مالک جدید پدیده را وارد ورزش کند، ادامه داد: بخش خصوصی در ورود به ورزش همیشه متضرر شده است.

وی افزود: مشکل سوبا را حل می‌کنیم و نگرانی بابت کسر امتیاز وجود ندارد.

گل محمدی ضمن تشکر از مسؤولان خراسان رضوی برای حمایت از تیم فوتبال پدیده، درخصوص برنامه های آینده این تیم متذکر شد: اردوی ۱۰ روزه دبی یا ترکیه داریم، در این اردو، دو یا سه بازیکن که کمتر بازی کردند از تیم جدا می‌شوند، همچنین، درصدد تقویت تیم هستیم، در این راستا با دو یا سه بازیکن خوب صحبت کردیم تا در نیم فصل دوم بهتر قدم برداریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است، اضافه کرد: با گذشت ۶ ماه هنوز مشکل زمین تمرین داریم و از کسانی که در این زمینه نقش دارند، تقاضا دارم مشکل زمین را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه دو یا سه بازیکن باکیفیت می‌خواهیم، بیان کرد: جذب بازیکن متوسط گره‌گشا کار ما نیست، اگر بازیکن خوب خارجی پیدا کنیم، جذب می‌کنیم، جذب بازیکن‌خوب از لیگ ایران سخت است یا قرارداد دارند یا مبلغ بالایی تقاضا می‌کنند.

گل محمدی با بیان اینکه لیست بازیکنان شرکت در اردو فردا در اختیار باشگاه قرار می گیرد، افزود: از فردا  برای جذب بازیکن تلاش می‌کنیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از سوی انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی با اهدای لوح از حضور یحیی گل‌محمدی در برنامه تجهیز مدارس در مناطق محروم مشهد تقدیر شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.