گیلان-فرهاد دلق پوش گفت: در حال حاضر ۶۲ جواز تاسیس برای احداث واحد صنعتی جدید با سرمایه گذاری بیش از ۲۵۳ میلیارد تومان در این شهرستان صادر گردیده که پیش بینی می شود با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال ۱۵۱۴ نفر فراهم خواهد شد.

مجوز تاسیس۶۲ واحد صنعتی جدید در شفت صادر شده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ، فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در جلسه کارگروه رفع موانع و رونق تولید در شهرستان فومن  با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های شهرستان طبق آخرین آمار گفت : در شهرستان شفت ۱۲۰ واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۱۷میلیارد تومان و با اشتغال ۱۸۶۲ نفر در حال فعالیت می باشند.

وی افزود: علاوه بر آن در حال حاضر ۶۲ جواز تاسیس برای احداث واحد صنعتی جدید با سرمایه گذاری بیش از ۲۵۳ میلیارد تومان در این شهرستان صادر گردیده که پیش بینی می شود با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال ۱۵۱۴ نفر فراهم خواهد شد.

دبیر کارگروه رفع موانع و رونق تولید گیلان اظهار داشت: سهم شهرستان شفت از محل تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ بیش از ۴۲ میلیارد تومان می باشد.

دلق پوش درادامه تصریح کرد: ما از نظر جایگاه پرداختی جذب تسهیلات و پرداختی ها در رتبه یازدهم کشور قرار داریم که بخشی از آن انتقالی سال ۹۶ بوده که این آمارنسبت به سال گذشته جایگاه مطلوب و مدنظر ما نمی باشد و باید کمک نماییم در جایگاه مناسبی قرار بگیریم.

درادامه این جلسه۱۳ واحد صنعتی و تولیدی به بیان مشکلات خود پرداختند و با حضور روسای سازمان ها و مدیران کل بانک ها و ادارات مرتبط به مشکلات آنها رسیدگی گردید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.