مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از ارائه خدمات مشاوره فرهنگی و آموزشی به ۱۰ هزار و ۴۶۴ مددجو طی هفت ماهه سال جاری خبرداد.

ارائه مشاوره فرهنگی آموزشی به ۱۰ هزار مددجو در قزوین

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد این استان خدمت به نیازمندان در شرایط فعلی را متفاوت از گذشته دانست و بیان کرد: در گذشته کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها اقلام مصرفی و کالاهای اساسی برای نیازمندان توزیع میکرد ولی در شرایط فعلی و به مرور این خدمات متفاوت شده است.

وی ادامه داد: امروز تنها کمک معیشت به عنوان یکی از خدمات کمیته امداد امام (ره) مطرح نیست بلکه مددجویان خدمات فرهنگی و آموزشی نیز دریافت میکنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: با رویکرد ارتقای فرهنگی خانوادههای تحت حمایت در هفت ماهه سال جاری ۱۰ هزار و ۴۶۴ مددجو از خدمات مشاوره فرهنگی و آموزشی بهرهمند شدهاند.

وی تصریح کرد: توجه به رویکردهای فرهنگی موجب شده تا ۴۱۳ دانشجو و سه هزار و ۷۲۵ دانش آموز از خدمات ارائه بستههای تحصیلی شامل لوازم التحریر، پرداخت کمک هزینه شهریه دانشجویی و سایر کمکهای موردی این نهاد در استان قزوین بهرهمند شوند.

مومنی خاطرنشان کرد: خدمات کمیته امداد با تفکر توانمندسازی و ایجاد زندگی عزتمند برای مددجویان ارائه میشود در واقع ما تلاش میکنیم تا تواناییهای نیازمندان را شناسایی کنیم و براساس این ظرفیتها بسترهای مناسب را برای ارتقای زندگی آنها فراهم کنیم.

وی گفت: در حال حاضر نخبه پروری فرزندان روح الله به عنوان طرحی در حال اجراست که تلاش میکنیم استعدادهای برتر را در میان مددجویان شناسایی کنیم و با حمایتهای فرهنگی، بستر ارتقای علمی آنها را در جامعه فراهم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تشکر از این خیّران اعلام کرد: انتظار میرود نیکوکاران علاوه بر استمرار حضورشان در این مسیر خیر، خود سفیری برای نیکوکاری باشند البته کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها بر دریافت کمک نقدی اصرار ندارد چراکه هر کسی میتواند از توانایی و اندیشه خود نیز برای خدمت به محرومان استفاده کند.

وی تأکید کرد: پزشکان میتوانند با معاینه و ویزیت مددجویان بیمار، معلمان با تدریس دروس به دانش آموزان مددجوی، افراد دارای مهارتهای فنی و ساختمانی نیز با ارائه خدمات حوزه کاری خود در مسیر نیکوکاری همگام با سایر نیکوکاران شوند.

یادآورشد: عموم مردم نیکوکاران میتوانند با شماره گیری کد # ۰۲۸*۸۸۷۷*۰۲۸ کمکهای خود را به هر میزان و براساس نیت خویش اهداء کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.