کارشناس فوتبال گفت: تیمی مثل یمن اگرچه اسم و رسم زیادی ندارد اما تیم بدی نیست.

درخشان: هیچ مسابقه‌ای در جام ملت‌های آسیا راحت نیست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید درخشان در مورد دیدار روز دوشنبه تیم ملی ایران مقابل یمن در جام ملت‌های آسیا، گفت: در اولین مسابقه باید خیلی حساب شده بازی کنیم. تصور نکنیم چون یمن اسم و رسم زیادی ندارد حریف آسانی است. یمن تیم بدی نیست. هیچ تیم و مسابقه‌ای در جام ملت‌های آسیا راحت نیست. تیم ملی باید گام به گام پیش برود. 

وی افزود: نباید تصور کنیم که حریف راحتی داریم و می‌توانیم کیسه گل درست کنیم. فوتبال همه کشورها رشد کرده و مربیان خوبی هم در جام ملت‌ها حضور دارند. در این مسابقه اول گرفتن سه امتیاز بسیار مهم است نه تعداد گل. البته امیدوارم خوب هم بازی کنیم ولی اگر به فکر این باشیم که گل‌های زیادی بزنیم و چنین تصوری داشته باشیم گرفتار می‌شویم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در مورد اینکه کی‌روش گفته تیم‌های قهرمان می شوند که بازیکنان خوب و آماده سازی خوبی داشته باشند اما تیم ایران فقط بازیکنان خوبی دارد، گفت: ما هم بازیکنان خوب و هم کادرفنی خوبی داریم. کی‌روش هم به همین دلیل با هزینه زیاد جذب کردیم که قهرمان آسیا شویم . او نباید بگوید تا فلان مرحله بالا برویم خوب است. ما پیش از این با مربیان داخلی هم قهرمان آسیا شده ‌ایم. همه فوتبالدوستان از کی‌روش در جام ملت ها انتظار قهرمانی دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.