قزوین_ معاون راهداری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین گفت: اکیپ های راهداری این استان در حال آماده باش هستند.

اکیپ‌های راهداری قزوین در حال آماده‌باش هستند

جواد حق لطفی معاون راهداری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین در گفتگو  با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص آخرین وضعیت راههای این استان اظهار داشت: با آغاز بارشهای جدید در فصل زمستان، در حال حاضر در برخی از محورهای استان قزوین از جمله محور قزوین به همدان در گردنه آوج، محور قزوین به رشت در گردنه کوهین، همچنین محور قزوین به الموت در محدوده گردنههای قسطین لار و بهرام آباد، محور آبیک به طالقان در گردنه طالقان و آزاد راه قزوین به زنجان بارش برف مشاهده میشود.

وی به لزوم همراه داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی تاکید کرد و افزود: باتوجه به اینکه محورهای یاد شده شامل بارش برف است، توصیه میشود رانندگانی که در محورهای کوهستانی و برفگیر استان تردد دارند، حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و با احتیاط در محورها حرکت کنند تا با رعایت این نکات به خوبی به مقصد برسند.

معاون راهداری ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین یادآور شد: شهروندان میتوانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راههای استان و کشور تماس بگیرند و این شماره آماده ارائه اطلاعات در خصوص آخرین وضعیت راههای استان است و شهروندان میتوانند از این طریق از آخرین وضعیت راهها جویا شوند.

حق لطفی بیان کرد: ادارهکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین در خدمت مردم است و برای ارائه خدمات مناسب و بهینه، اکیپهای راهداری استان در حال آماده باش هستند و بخشی از عملیات راهداری، برف روبی و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی توسط آنها انجام شده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه استان قزوین از استانهای پرتردد کشور محسوب میشود و روزانه بخش قابلی توجهی از ترددها در محورهای مواصلاتی این استان انجام میشود، لذا توصیه میشود مسافران و رانندگان با رعایت نکات ذکر شده دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.