ستاره تیم ملی فوتبال یمن معتقد است که صعود این تیم به جام ملت‌های آسیا بزرگ‌ترین افتخار بوده و نمی‌توان از چنین تیمی انتظار داشت که نتایجی بالاتر از سطح توقعات کسب کند.

ستاره تیم ملی یمن: ایران مدعی قهرمانی در جام ملت‌هاست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علاء الصاصی، ستاره تیم ملی فوتبال یمن در خصوص نخستین حضور این تیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: برای ما افتخار بزرگی است که نسل تاریخ‌ساز فوتبال یمن به شمار می‌رویم. این بزرگ‌ترین و مهمترین رویداد برای فوتبال یمن بوده که در سال ۲۰۱۹ و با حضور بازیکنانی مثل ما تحقق یافته و همین افتخار مردم یمن را شاد کرده است.

وی اضافه کرد: من و همبازیانم با تمام وجود برای موفقیت در این رقابت‌ها مبارزه می‌کنیم، اما نباید انتظارات زیادی از این تیم داشت. نسل فعلی خوش شانس است که حضور در جام ملت‌ها را تجربه می‌کند، اما نمی‌توان به فکر صعود بود. آن هم در شرایطی که ۴ سال است لیگ فوتبال یمن برگزار نمی‌شود و کشور در موقعیت سختی قرار دارد.

الصاصی اظهار داشت: شانس ما برای صعود به مرحله بعدی زیاد نخواهد بود، خصوصاً در حالی که اولین مسابقه را مقابل ایران برگزار می‌کنیم. با توجه به فاصله و تفاوت‌هایی که بین این دو تیم وجود دارد، باید به سختی این بازی توجه کرد. ایران مدعی قهرمانی و یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال آسیاست که در جام جهانی روسیه حضور داشته و ما باید اولین مسابقه را برابر چنین تیمی برگزار کنیم. با این وجود تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که نمایش خوبی مقابل چنین تیمی داشته باشیم.

وی در پیش بینی مدعیان قهرمانی رقابت‌ها گفت: ژاپن مدعی اول محسوب می‌شود. آنها در این جام همیشه مدعی هستند و البته در روسیه نمایش فوق العاده‌ای داشتند. در بین تیم‌های عربی هم فکر می‌کنم سوریه بهترین تیم است و می‌تواند در این دوره عملکردی فراتر از انتظار داشته باشد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.