مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مسئولان جدید باشگاه پدیده باید اقدام فوری برای جلوگیری از کسر امتیاز این باشگاه داشته باشند.

اقدام فوری برای جلوگیری از کسر امتیاز تیم فوتبال پدیده

به گزارش قدس آنلاین، پرویز فتاحی ظهر یکشنبه در دیدار با مالک جدید باشگاه پدیده اظهار کرد: نتایجی که تیم فوتبال پدیده در این دوره لیگ برتر به دست آورده است بهترین نتایج تاریخ فوتبال استان بوده است، اما ما نباید فراموش کنیم که این نتایج با چه سختی به دست آمده است. 

وی افزود: نقش بازیکنان، سرمربی و مدیریت باشگاه در کسب این نتایج مهم بود و  وظیفه ما به عنوان دستگاه های دولتی حمایت از بخش های خصوصی است. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: این اداره کل  از تیم پدیده به عنوان پیشانی ورزش قهرمانی و حرفه ای استان حمایت خواهد کرد و به یاری خداوند با آماده شدن زمین چمن ورزشگاه ثامن الائمه(ع) کمک های دیگری هم به این تیم انجام خواهیم داد.

فتاحی بیان کرد: مردم مشهد و خراسان از نتایج تیم پدیده خوشحال هستند و انتقال مالکیت یک مطالبه عمومی بود که حتی امام جمعه مشهد نیز بر تسریع آن و حل مشکلات این باشگاه تاکید داشتند.

وی گفت: در حال حاضر همه هواداران و مردم پیگیر حل مشکل کسر امتیاز این باشگاه هستند و باید در این راه اقدام ضربتی صورت بگیرد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.