همدان- سیلوانا صلح میرزایی گفت: جمعیت هلال احمر استان همدان افزون بر انجام شرح وظایف استانی خود قدم‌های حمایتی را هم در خارج از استان برای کاهش محرومیت‌ها انجام داده است.

اقدامات فرااستانی جمعیت هلال احمر همدان

به گزارش قدس آنلاین، سیلوانا صلح میرزایی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: اعزام  کاروان تخصصی سلامت به استان سیستان و بلوچستان و ارائه خدمات بهداشتی ، توزیع پک بهداشتی و سبدهای غذایی از دیگر خدماتی  این جمعیت است که توسط داوطلبان جمعیت هلال احمراستان همدان انجام شده است.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان افزود: اهدا و وقف زمین به متراژ ۵ هزار متر مربع ، اهدا ۳۰ کانکس برای زلزله زدگان کرمانشاه و اهدا تجهیزات پزشکی و اعزام  ۳۵ کاروان سلامت  به مناطق محروم استان ، برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف ، اهدا خون ، عیادت از بیماران خاص ،ب رپایی ایستگاه های سلامت نیز از فعالیت های جامعه داوطلبان استان است.

صلح میرزایی با اشاره بر اینکه این جمعیت فقط خدمات خود را در استان ارایه نکرده و خدمات فرااستانی هم داشته، افزود: جمعیت هلال احمر استان همدان با هدف جذب، سازماندهی و به کارگیری توان و تخصص پزشکان و پیراپزشکان داوطلب در فرایندهای خیریه و بشردوستانه ، حوادث احتمالی و یا طرح های حمایتی و معیشتی خانه داوطلبان پزشک را تشکیل خواهد داد.

وی افزود: برای تحقق این هدف و سایر اهداف انساندوستانه جمعیت در استان همدان ۱۵۲ نفر پزشک عمومی و متخصص در قالب تیم های داوطلبی واکنش سریع، در حوزه پدافند غیر عامل سازماندهی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.