همدان - وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای همدان گفت: سند مهارت با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ،مسئولین ستادی و روسای دانشگاه‌ها بررسی شد.

بررسی سند مهارت با حضور روسای دانشگاه‌های همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان،  وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای این استان ،مسئولین ستادی این اداره کل به همراهی رییس دانشگاههای علمی کاربردی ،پیام نور و دانشگاه فنی و حرفه ای جهت برررسی سند مهارت به بحث و گفتگو پرداختند.

وی بیان کرد: تدوین سند مهارت نشانگر راهی است برای افراد جویای کار که به اشتغال پایدار ختم می شود.

وهب مختاران  با اشاره به  رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای  در خصوص آموزش های مهارتی هر منطقه بر حسب مزیت ها و نیاز ها  گفت:با استفاده از نیاز سنجی های انجام گرفته به دنبال این هستیم که چه چیز را به چه کس آموزش دهیم.

در ادامه محمود تعجبی رییس دانشگاه علمی کاربردی همدان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت آمیز بودن این طرح، گفت: سند مهارت می تواند در پایان نامه های دانشجویان ارشد و دکترا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین صفی اله صفایی رییس دانشگاه پیام نور تدوین سند مهارت را امری بسیار قابل قبول خواند و بیان کرد:امید است این سند به سمت عملیاتی شدن موثر پیش برود.

شهاب کاظمی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای نیز ضمن عرض تبریک جهت تدوین این سند گفت:سند مهارت به عنوان نقطه ی امیدی در مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان همدان می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.