قزوین- حکمت الله هاشمی از برگزاری دوره تخصصی آوار با مشارکت معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد.

برگزاری دوره تخصصی آوار با حضور ۳۰نفر از نجاتگران قزوین

حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: همزمان با آغاز بارشهای زمستانی از چند روز گذشته، تیمهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین ضمن استقرار در محورهای مواصلاتی و گردنه‌های برف گیر استان از جمله گردنه «قسطین لار» به گرفتاران در برف و کولاک خدمات ارائه دادند.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در روز گذشته در گردنه «قسطین لار» نسبت به رهاسازی ۳۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک اقدام کردند که این خودروها ۱۰۰ نفر سرنشین داشته است؛ در حال حاضر امدادرسانی در محورهای مواصلاتی استان ادامه دارد و تمام نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در حال آماده باش هستند.

هاشمی بیان کرد: امدادرسانی به ۱۳۰ نفر توسط نیروهای امدادی در روز پنجشنبه ۱۳ دی ماه سال جاری در گردنه‌های برف گیر استان انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: ارائه خدمات توسط امدادگران از روز پنجشنبه هفته گذشته تا روز یکشنبه هفته جاری در ۶ حادثه جادهای، ۲ مورد مراجعه حضوری و انتقال ۵ نفر مصدوم به مراکز درمانی انجام شده است که این خدمات در روز گذشته شامل ۱۲ نفر نجاتگر در قالب ۴ تیم و در روز پنجشنبه ۲۰ نجاتگر در قالب ۷ تیم بوده است.

وی از برگزاری دوره تخصصی آوار خبر داد و یادآور شد: این دوره با حضور ۳۰نفر از نجاتگران به مدت سه روز از تاریخ ۱۶ الی تاریخ ۱۸ دی ماه سال جاری توسط معاونت امداد و نجات با مشارکت معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قروین برگزار می شود.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.