دبیر اجرایی چله نمایش ما گفت: ۲۰ نمایش در قالب «چله نمایش ما» در مشهد روی صحنه می‌رود.

۲۰ نمایش در قالب «چله نمایش ما» در مشهد روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، دومین دوره رویداد هنری «چله نمایش ما» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به همت حوزه هنری خراسان رضوی و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع)، موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در حال برگزاری است.

امیر بشیری، دبیر اجرایی چله نمایش ما، با بیان اینکه فراخوان این رویداد هنری با استقبال هنرمندان همراه بود، گفت: در مجموع ۱۳۸ ایده و طرح به دبیرخانه چله نمایش ما ارسال شد که پس از بازخوانی، ۳۸ طرح پذیرفته شد و در نهایت اجرای ۲۰ نمایش مورد تایید شورای بازبینی قرار گرفت.

وی افزود: در جریان برگزاری دومین دوره چله نمایش ما بیش از ۶۰ هنرمند در قالب ۲۰ گروه نمایشی در سطح محلات، مساجد و مدارس شهر مشهد به اجرای تئاتر مردمی با محوریت موضوعات اقتصادی روز جامعه می‌پردازند.

دبیر اجرایی «چله نمایش ما» خاطرنشان کرد: این رویداد هنری از دهم دی ماه آغاز به کار کرده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد که تا پایان ششمین روز آن، ۱۵ اجرای نمایش برگزار شده و مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

بشیری افزود: متولیان مساجد و مدیران مدارس مشهد برای هماهنگی جهت حضور و اجرای گروه‌های نمایشی چله نمایش ما می‌توانند با دبیرخانه این رویداد، به شماره  ۳۸۸۳۰۳۶۲ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.