رئیس شورای شهر مشهد گفت: گزینش افراد باید طبق ظرفیت‌ها، ویژگی‌ها و صلاحیت های عمومی بوده و از رفتارها و مسیرهای سلیقه‌ای پرهیز و اجتناب کنیم.

پرهیز از رفتارهای سلیقه‌ای در گزینش نیروهای شهرداری مشهد

به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا حیدری ظهر دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: تلاش های خوبی در حوزه گزینش شهرداری انجام شده ولی نواقصی نیز وجود دارد که در برخی پاسخگویی‌ها شاهد عدم رعایت حقوق مردم هستیم.

وی افزود: در بحث گزینش باید به ظرفیت‌ها، ویژگی‌ها و صلاحیت های عمومی توجه داشته باشیم و از رفتارها و مسیرهای سلیقه‌ای پرهیز و اجتناب کنیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سالگرد حادثه کشتی سانچی تصریح کرد: این حادثه برای مردم تلخ بود زیرا جمعی از جوانان خود را از دست دادند و پاسخ دقیقی نیز از علت وقوع آن به مردم داده نشد. 

حیدری در ادامه با اشاره به سالگرد مرحوم رفسنجانی بیان کرد: آن مرحوم یکی از استوانه های برجسته نظام و انقلاب دانست که از آغازین روزهای نهضت نقش برجسته‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن داشته است.

وی تاکید کرد: هاشمی تصمیمات کلیدی را در مقاطع زمانی حساس خصوصا در حوزه دوران جنگ تحمیلی اتخاذ کرد و در جهت تعامل و مدارا با تمامی جریانات سیاسی و حفظ رابطه خود با مقام معظم رهبری، خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در شرایطی که با چالش های جدی در عرصه بین المللی و ملی مواجه هستیم، جای این شخصیت بسیار خالی است چراکه همیشه مروج تعامل و گفتگو و مدارا و اعتدال بود.

حیدری با اشاره به سالروز شهادت امیرکبیر نیز گفت: توسعه گرایی امیرکبیر همزمان با تحولات صنعتی غرب اتفاق افتاد و اگر حضور وی تداوم داشت، شرایط امروز ما متفاوت از گذشته بود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.