رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری مرحله استانی سیزدهمین المپیاد فرش دستباف در روز پنج شنبه 27 دی ماه سال جاری در این استان خبر داد.

برگزاری مرحله استانی سیزدهمین المپیاد فرش دستباف ایران درخراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، سید مهدی کلالی گفت: المپیاد فرش دستباف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار و مرحله مقدماتی (استانی ) آن در دی ماه در سطح هنرستان‌های کار و دانش آموزش و پرورش به‌صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: مسابقات در سه رشته طراحی، بافت، رنگرزی در سطح دانش‌آموزی به‌صورت استانی، کشوری و در چهار رشته طراحی، بافت، رنگرزی و مرمت در سطح دانشجویی و صرفا کشوری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: افرادی که بالاترین امتیاز لازم را در مرحله مقدماتی المپیاد کسب کنند به‌عنوان منتخبین استان به‌مرحله نهایی المپیاد راه می‌یابند.

کلالی تصریح کرد: مرحله کشوری سیزدهمین المپیاد فرش دستباف از 7 تا 9 اسفندماه سال جاری در  آذربایجان شرقی به میزبانی تبریز در دو مرحله دانش‌آموزی و دانشجویی برگزار و پس از برگزاری مرحله نهایی المپیاد، اعلام نتایج و مشخص شدن نفرات برتر در هر رشته به رسم یادبود جوایزی از سوی مرکز ملی فرش ایران به برگزیدگان اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.