یزد - جواد ناصریان گفت: همراه بودن با سیاست های دولت از مهمترین ویژگی انتخاب استانداران جدید بود.

مهمترین ویژگی انتخاب استانداران همراه‌بودن با سیاست‌های دولت بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، جواد ناصریان معاون مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور شامگاه دوشنبه در آئین  تکریم و معرفه استانداران  سابق و جدید  یزد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان استانی برگزار شد اظهارداشت: وزارت کشور در انتخاب استانداران  علاوه بر ویژگی هایی  که مد نظر داشت  دو رویکرد  جوانگرایی  در نقاط مختلف کشور و کاهش سن  استانداران  در کشور را در نظر گرفت که این رویکرد  باعث شد  میانگین سنی استانداران ۸سال  کاهش پیدا کند.

وی افزود : همراه بودن با سیاست های دولت از مهمترین ویژگی انتخاب استانداران جدید بود.

به گفته معاون وزیر کشور، در مجموعه وزارت کشور ۲۵ هزار نفر مشغول به فعالیت هستند که ا زاین تعداد ۸۰ نفر شامل  قانون منع به بازنشستگی شده اند .

ناصریان تصریح کرد: امانت داری  و تخصص از ۲ ویژگی لازم استانداران است و خوشبختانه هم استاندار سابق و هم استاندار جدید استان یزد هر دو این  ویژگی را دارا  هستند؛ استاندار جدید  یزد نباید  در انتصاب های خود  نگاه سیاسی داشته باشد  و تمام ظرفیت های استان  برای توسعه وپیشرفت استان باید  در نظرگرفته شود.

معاون وزیر کشور گفت : وجود آرامش سیاسی درکشور برای  فعالیت و خدمت ضروری است  و در این  شرایط همه باید  اختلاف نظرهای سیاسی را کنار بگذاریم  و برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برداریم.

ناصریان  افزود : در شرایط تحریمی که قرار داریم  دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن  است و می خواهد مردم را نا امید کند  و در واحد های تولیدی اختلا ل ایجاد کند  دراین شرایط حتی یک واحد تولیدی هم نباید  تعطیل شود  و باید به صورت  پیوسته  از واحد های تولیدی  سرکشی شود  و نگداریم به خاطر مشکلات اقتصادی این  واحدها تعطیل شوند .

در پایان  این مراسم از محمود  زمانی قمی استاندار سابق یزد  تقدیر و تشکر به عمل آمد و محمد علی طالبی به عنوان استاندار جدید معرفی شد.  

انتها ی پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.