عدنان حمد، ایران را تیمی قدرتمند و مدعی قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ عنوان کرد.

تیم ملی فوتبال ایران بسیار قدرتمند است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، عدنان حمد در پاسخ به این پرسش که چه تیمی قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خواهد شد گفت: هنوز در مرحله رقابت‌های گروهی هستیم و صحبت‌کردن درباره تیم قهرمان زود است، البته به طور معمول نمی‌توانیم تیم‌های ملی کره‌جنوبی، ژاپن و ایران را از دایره مدعیان قهرمانی جام ملت‌های آسیا کنار بگذاریم. برخی تیم‌های عربی همانند امارات، قطر، عربستان، عراق و سوریه نیز این شانس را دارند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال عراق درباره این تیم نیز گفت: تیم فعلی عراق در بهترین شرایط قرار ندارد. عراق از بازیکنان جوانی بهره‌مند است و جام ملت‌های آسیا رقابت‌های آسانی نیست و باید تجربه کسب کنند.

وی درباره رویارویی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار داشت: این یک رویارویی سخت همانند بازی‌های قدرتمند است. اغلب، تیم‌های ملی ایران و عراق در گروه‌های هم قرار گرفتند و رقابت‌های بزرگی میان ۲ تیم وجود دارد، البته تیم ملی فوتبال ایران بسیار قدرتمند است و بازیکنان خوبی دارد. کارلوس کی‌روش نیز به عنوان سرمربی پرتغالی از تجربه زیادی برخوردار است. بنابراین بازی ایران و عراق سخت خواهد بود و امیدوارم نتیجه مثبتی از این بازی به دست آوریم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.