خراسان شمالی- علی زاهدی نیا گفت: طی ۹ماهه سال جاری به ازای هر هزار نفر جمعیت استان بطور تقریبی ۵ واقعه فوت در ادارات ثبت احوال تابعه به ثبت رسیده است.

۳هزار و ۴۶۵ واقعه وفات در استان ثبت شد

علی زاهدی نیا مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، از ثبت تعداد ۳ هزار و ۴۶۵رویداد فوت در استان خراسان شمالی طی ۹ ماهه سال ۱۳۹۷خبر داد.

وی افزود: از مجموع تعداد وفات ثبت شده در استان، تعداد ۳هزار و۲۵۰ واقعه با فاصله کمتر از یکسال از زمان وقوع آن به ثبت رسیده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: از کل وفات ثبت شده، یک هزار و ۹۴۶ واقعه فوت مردان و یک هزار و ۵۱۹ واقعه فوت زنان را شامل می شود.

زاهدی نیا گفت: نسبت جنسی حاصل از ثبت فوت طی بازه زمانی ۹ ماهه سال جاری ۱۲۸ است که به عبارت دیگر می توان گفت به ازای هر ۱۰۰ واقعه فوت زنان، ۱۲۸واقعه فوت مردان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: همچنین از کل وفات ثبت شده طی ۹ ماهه نخست سال جاری، یک هزارو ۹۰۸واقعه شهری ویک هزارو ۵۵۷واقعه روستایی است.

زاهدی نیا نرخ خام ثبت فوت در استان خراسان شمالی را ۹/۴ در هزار عنوان کرد و گفت: این بدان معناست که طی ۹ماهه سال جاری به ازای هر هزار نفر جمعیت استان بطور تقریبی ۵ واقعه فوت در ادارات ثبت احوال تابعه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.