شرکت House of Marley در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ از محصول جدید خود در خانواده‌ی اسپیکرهای هوشمند با مواد اولیه‌ی باکیفیت رونمایی کرد.

اسپیکر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت، از جنس آلومینیم باکیفیت و بامبو معرفی شد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گوگل هوم و آمازون اکو را می‌توان مشهورترین اسپیکرهای هوشمند بازار نامید. جنس اصلی این محصولات، پلاستیک است که البته، طراحی قابل‌قبولی هم دارد. شرکت House of Marley در نمایشگاه امسال CES با معرفی محصول جدیدی در خانواده‌ی اسپیکرهای هوشمند، نقطه‌ی عطفی در بازار این گجت‌های جذاب ایجاد کرد.

اسپیکر جدید House of Marley طراحی خیره‌کننده‌ای دارد. محصول جدید، Get Together Mini نام دارد که ترکیبی از آلومینیم و بامبو در ساخت آن استفاده شده است. بسته‌بندی اسپیکر هوشمند نیز جنس کتان، کنف و پلاستیک بازیافتی دارد. شرکت سازنده ادعا می‌کند ترکیب مواد فوق، بیشترین درصد استفاده از مواد مقاوم در ساخت یک اسپیکر هوشمند مجهز به Google Assistant در جهان را ارائه می‌دهد.

استفاده از گوگل اسیستنت در محصول جدید House of Marley، به‌معنای توانایی کاربر در ارسال دستور صوتی برای کنترل موسیقی یا موارد مشابه دیگر است. گجت بامبویی برای فعال کردن دستیار هوشمند، دو راهکار دارد. یکی، قابلیت همیشه روشن و انتظار برای پیام صوتی فعال‌سازی دستیار و دیگری، استفاده از دکمه‌ی مخصوص که با آن، گوگل اسیستنت فعال می‌شود.

در پشت اسپیکر Get Together Mini دکمه‌ای برای غیرفعال‌سازی میکروفون آن تعبیه شده است. به‌علاوه، می‌توان با استفاده از Google Cast در آن موسیقی پخش کرد یا آن را با دیگر اسپیکرهای مشابه برای کاربردهای گسترده‌تر هماهنگ کرد. همچنین، قابلیت اتصال با بلوتوث نیز ویژگی الزامی اسپیکر هوشمند است.

House of Marley

در صورت استفاده از قابلیت اتصال با وای‌فای، می‌توان تا ۶ ساعت از شارژ اسپیکر Get Together Mini استفاده کرد؛ البته، در صورت فعال بودن میکروفون برای دریافت پیام فعال‌سازی، زمان شارژدهی به ۴ ساعت کاهش می‌یابد. استفاده از بلوتوث، انرژی کمتری مصرف می‌کند و شارژدهی را تا ۱۲ ساعت افزایش می‌دهد.

برای شارژ کردن اسپیکر هوشمند House of Marley، یک پورت USB-C تعبیه شده است. به‌علاوه، این اسپیکر قابلیت شارژ دستگاه‌های دیگر را نیز از طریق پورت USB-A خود دارد. اسپیکر Get Together Mini با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در ماه اوت سال جاری میلادی (مرداد ۹۸) به بازار عرضه خواهد شد. قیمت آن کمی بیش از گوگل هوم با برچسب ۱۳۰ دلاری است؛ اما قیمت بیشتر، ویژگی‌هایی همچون قابلیت حمل، شارژ دستگاه‌های دیگر و طراحی و جنس زیبای بامبو را به‌همراه خواهد داشت.

ایرباد House of Marley

شرکت House of Marley علاوه‌بر معرفی اسپیکر هوشمند، ایربادهای بی‌سیم خود با نام Liberate Air را نیز معرفی کرد. این محصول با یک بار شارژ، تا ۷ ساعت موسیقی به کاربر ارائه می‌کند. به‌علاوه، یک جعبه‌ی شارژ همراه با ایرباد ارائه می‌شود که تا ۴۰ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می‌کند. چنین عمر باتری در مقایسه با شارژدهی ۵ ساعته ایرپادهای اپل و ۲۴ ساعته‌ی آن‌ها با استفاده از جعبه‌ی شارژ، قابل قبول است.

ایرباد جدید شرکت House of Marley به استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IPX۴ مجهز است. دکمه‌های کنترلی سبک نیز در هر دو ایرباد لحاظ شده‌اند. محصول جدید، در ماه ژوئیه (تیر ۱۳۹۸) با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

هدفون House of Marley

شرکت آمریکایی، در نمایشگاه CES ۲۰۱۹ هدفون روگوشی حرفه‌ای خود را نیز با نام Exodus ANC معرفی کرد. این هدفون شارژدهی ۲۴ ساعته را به کاربر عرضه می‌کند که در صورت خاموش کردن قابلیت حذف نویز، تا ۴۰ ساعت افزایش می‌یابد. عرضه‌ی نهایی هدفون‌ اگزودوس، در ماه سپتامبر (شهریور ۱۳۹۸) خواهد بود و قیمت ۲۴۹.۹۹ دلاری برای آن‌ در نظر گرفته شده است. البته، نسخه‌ی بدون قابلیت حذف نویز، باقیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در ماه مارس عرضه می‌شود.

هدفون House of Marley

برای آن دسته از کاربرانی که به محصولات ارزان‌قیمت‌تر علاقه دارند، هدفون Redemption توسط Houe of Marley ارائه می‌شود. جنس فوم روی گوش، زیرساخت گوشی‌ها و عمر ۲۴ ساعته‌ی باتری، با هدفون اگزودوس مشترک است؛ اما قابلیت حذف نویز با این هدفون ارائه نمی‌شود. هدفون‌های خانواده‌ی ریدمپشن از ماه ژوئیه با قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

گرمافون House of Marley

محصول دیگر شرکت هاوس آو مارلی در نمایشگاه CES، به‌نوعی به‌روزرسانی گرامافون عرضه‌شده در سال ۲۰۱۶ محسوب می‌شود. Stir it Up Wireless، از بلوتوث نسخه‌ی ۵ پشتیبانی می‌کند و البته، سیستم درایو آن شبیه به نسل قبلی است. برای ساخت نسخه‌ی جدید نیز از بامبو و آومینیم استفاده می‌شود. Stir it Up Wrileless در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ و با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.