نماینده مردم کرمانشاه به وزیر کشور درباره دخالت استاندار کرمانشاه در بکارگیری مدیران بی‌تجربه در پست‌های حساس و کلیدی استان تذکر داد.

تذکر نماینده کرمانشاه به وزیر کشور درباره دخالت استاندار در بکارگیری مدیران بی‌تجربه

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 18 دی 97) توسط علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت‌رئیسه مجلس قرائت شد که این که این تذکرات به شرح زیر است:

حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان به اتفاق 12 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر نیرو در باره عدم نظارت بر برداشتهای مازاد سهمیه از زاینده‌رود در تابستان 97 تذکر دادند.

علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر به اتفاق 6 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر کشاورزی عنوان کردند که چرا در جهت کنترل قیمت گوشت قرمز و مرغ اقدامی نمی‌کنید؟

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار حل مشکل بیمه تکمیلی خانواده‌های ایثارگران شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به رئیس‌جمهور و کلیه وزاری کابینه دولت لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی ادارات کل در سراسر کشور با هماهنگی مجوز ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها به منظور جلوگیری از هر گونه موازی‌کاری، دوباره کاری برنامه‌ها و کاهش هزینه‌های جاری در راستای نیل به اهداف از پیش تعیین شده اقتصاد مقاومتی را متذکر شد.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه به وزیر کشور درباره دخالت پی در پی و سفارش‌های رانتی توسط استاندار کرمانشاه در خصوص بکارگیری مدیران بی‌تجربه و ناکارآمد در پست‌های کلیدی و حساس استان، تذکر داد.

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به وزیر کشاوری عنوان کرد که چرا قیمت محصولات کشاورزی کنترل نمی‌شود.

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکری به وزیر اطلاعات عنوان کرد که علت افزایش روند برخورد شدید امنیتی و تهدید کارآفرینان و فعالین کارگری و رسانه‌ای چیست و همچنین در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا قانون استمهال و بخشودگی جرایم تسهیلات بانکی بخش تولیدی و کشاورزی اجرایی نمی‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.