رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سریالی لپ‌تاپهای پاساژهای محدوده خیابان ولیعصر خبر داد.

 سرقت سریالی لپ‌تاپ از پاساژهای خیابان ولیعصر + تصاویر

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سرهنگ کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت سارق سریالی لپ‌تاپ درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: از مدتی پیش مأموران کلانتری 107 فلسطین در جریان سرقتهای سریالی لپ‌تاپ از پاساژهای محدوده خیابان ولیعصر (ج) تهران قرار گرفتند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم با ورود به مغازه‌ها و صحیت با صاحبان مغازه، با سوء استفاده از غفلت آنها یک دستگاه لپ‌تاپ را به صورت ماهرانه در کیسه‌ای گذاشته و سرقت می‌کرد.

وی ادامه داد: با به دست آمدن تصاویر این سارق توسط دوربینهای مداربسته یکی از مغازه‌ها، کسبه و نگهبانان آن محل نیز از وجود چنین فردی باخبر شدند.

ظهیری تصریح کرد: در ادامه تحقیقات روز دوشنبه هفته جاری (17 دی)، مأموران کلانتری در جریان ورود سارق به پاساژ رضا در خیابان ولیعصر (عج) قرار گرفتند که سریعاً در محل حاضر شده و متهم را که توسط کسبه مورد شناسایی قرار گرفته بود دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت افزود: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتاً به سرقتها اعتراف کرد و عنوان داشت اموال مسروقه را به مالخر خود (صحاب مغازه تعمیرات و فروش قطعات لپ‌تاپ) فروخته است.

وی با اشاره به کشف 27 دستگاه لپ‌تاپ سرقتی از این شخص و  مالخر وی، با توصیه به کسبه برای عضو شدن در سامانه "مها" (مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت) گفت: کسبه با عضویت در این سامانه می‌توانند واحد صنفی خود را از گزند سارقان در امان دارند، چراکه این سامانه کلانتری‌ها را در جریان کوچکترین سرقت و حتی ورود سارقان به مغازه قرار می‌دهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.