در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در زمینه ترخیص خودروهای مشمول مصوبه دولت و رسیدگی قضایی به تخلفات و جرایم متخلفان در واردات خودرو تصمیم گیری شد.

تصمیم گیری در جهت ترخیص خودروهای مشمول مصوبه دولت انجام شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، شورای عالی هماهنگی اقتصادی روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام  حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس و معاونان قوا تشکیل جلسه داد.

در آغاز جلسه، گزارشی از همکاری های اقتصادی با کشورهای همسایه و توافق های انجام شده برای گسترش مبادلات کالا و خدمات و سرمایه گذاری های مشترک ارایه شد و تسریع در انجام توافقات مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از وضعیت خودروهای سواری وارداتی که در انبار اماکن گمرکی، مناطق آزاد تجاری – صنعتی یا مناطق ویژه اقتصادی هستند، ارایه داد و شورای عالی با تأکید بر اجرای مصوبه اخیر هیأت وزیران در این زمینه، تصمیم های لازم در جهت تسریع در ترخیص خودروهای مشمول این مصوبه و رسیدگی قضایی به تخلفات و جرایم متخلفان در واردات خودرو را اتخاذ نمود.

در ادامه این جلسه، رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از پیشنهادها و اقدامات در جهت اصلاح نظام بانکی ارایه نمود و شورای عالی با هدف سلامت نظام بانکی، صیانت از حقوق سپرده گذاران در موسسات اعتباری، بهبود مدیریت و اصلاح این موسسات و نحوه تقویت نظارت بانک مرکزی در این زمینه، تصمیم های لازم را اتخاذ نمود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.