معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: غیبت مشمولان دارای فرزند، مانع بهره‌مندی آنها از کسر خدمت نمی‌شود.

غیبت مشمولان دارای فرزند، مانع بهره‌مندی از کسر خدمت نمی‌شود

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، سرهنگ سید مهدی تقوی معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره تسهیلات درنظر گرفته شده برای مشمولان دارای فرزند اظهار کرد: مشمولان متأهل در محل سکونت همسر خود به کارگیری می‌شوند و در صورت داشتن فرزند، به ازای هر فرزند، سه ماه از مدت خدمت آنان کسر خواهد شد.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه غیبت، مانع بهره‌مندی مشمولان متأهل دارای فرزند از این امتیاز نیست، گفت: مشمولان غایب و غیر غایب در صورت اعزام به خدمت، به ازای هر فرزند از سه ماه کسر خدمت بهره‌مند می‌شوند همچنین مشمولان متأهل حین ثبت درخواست اعزام به خدمت باید مدارک تأهل خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) ارائه دهند تا پس از اتمام دوره آموزش رزم مقدماتی در شهر محل سکونت همسر خود به کارگیری شوند.

وی تصریح کرد: در مورد سربازان مجرد نیز با اجرای اقداماتی مانند طرح آمایش سرزمینی یعنی به کارگیری مشمولان در صورت امکان حداقل در 300 کیلومتری محل سکونت خانواده، تقویت امکانات رفاهی یگانهای خدمتی، آموزش مهارت، توانمندسازی و ... سعی شده شرایط مناسبی برای گذراندن خدمت سربازی این افراد فراهم شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.