دبیر ستاد تدابیر ویژه خراسان رضوی گفت:با توافق انجام شده میان ارتش و شهرداری مشهد بلوار نماز به سرعت بازگشایی می‌شود.

بلوار نماز بازگشایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، علی رسولیان دبیر ستاد تدابیر ویژه خراسان رضوی در جلسه امروز این ستاد با اشاره به بازگشایی بلوار نماز گفت: موضوع اختلاف شهرداری و ارتش بر بازگشایی بلوار نماز در جلسه امروز ستاد تدابیر ویژه استان با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط یعنی فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در شمال شرق و شهردار مشهد طرح و بررسی شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس در این نشست موارد اختلافی مرتفع گردید و مقرر شد شهرداری مشهد بندهای مورد نظر ارتش در توافق اولیه را اجرایی کرده و این بلوار با کمک ارتش بازگشایی شود.

دبیر ستاد تدابیر ویژه خراسان رضوی گفت: مصوبه ستاد تدابیر ویژه ارتش پیرامون بازگشایی بلوار نماز بلافاصله امروز ابلاغ شده و امید است به زودی شاهد بازگشایی این مسیر باشیم.

کلنگ اجرایی بلوار نماز در ارتفاعات جنوبی مشهد اوایل سال ۱۳۹۰ به زمین خورد، این بلوار با هفت کیلومتر طول از پارک خورشید شروع می‌شود و پس از تقاطع با بلوارهای هاشمیه، سرافرازان، دلاوران، خاقانی و شهید کاوه به بزرگراه شهید کلانتری می‌رسد.
هم اکنون بخشی از پروژه بلوار نماز به دلیل اختلاف نظر شهرداری و ارتش، به رغم پایان عملیات ساخت هنوز بهره برداری نشده است.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.