زنجان-فتح اله حقیقی گفت: من تحت فشار نمایندگان کار نمی کنم و با آنها تعامل خوبی دارم.

مدیران سرماخورده را کنار می‌گذارم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فتح اله حقیقی استاندار زنجان  در نشست خبری شامگاه سه شنبه که متفاوت تر از قبل و با حضور چند تن از مدیران بود، از بهره برداری۵۰ واحد تولیدی با ۱۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه ‌گذاری تا پایان سال خبرداد.

حقیقی گفت: این تعداد از واحد ها زمینه اشتغال  یک هزارو ۶۵ نفر  را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رفع مشکل ۲۰ واحد  تولیدی نیز در حال حاضر کمک خوبی به  تولید و اشتغال استان خواهد کرد.ابراز داشت: هدف گذاری برای ۳۹ پروژه مهم دیگر( ۶ جاده مهم استان، دوخطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین، آغاز فعالیت پتروشیمی، شهرک برق، الکترونیک و آی‌تی )از جمله پروژه‌های مهم استان هستند.

محک مدیران با اهرم های بودجه

استاندار زنجان گفت:اهرمهای کمک کننده بودجه برای من مهم است تا خود  بودجه و اگر مدیران کمک کنند ۹۰۰میلیارد تومان تهاتر کردیم و محک مدیران را به واسطه همین اهرم می سنجم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص هدف از بازدید های سرزده یاد آور شد: هدف من از بازدیدهای سرزده، چابک‌سازی مدیران است، از شهرهای کوچک استان نیز بازدید خواهم کرد.

نماینده عالی دولت در استان  در توضیح اینکه آیا عزل و نصب های اخیر مدیران استانی تحت فشار و توصیه نمایندگان مجلس ضورت می گیرد، تاکید کرد: من مدیران سرماخورده را کنار می گذارم و تحت فشار نمایندگان نیستم و با آنها تعامل دارم.

تخصیص ۵ میلیارد ریال اعتبار به حوزه گردشگری سلطانیه

حقیقی در پاسخ سوالی در مورد مشکلات بیمارستان ولی عصر و نام گذاری این بیمارستان به قتلگاه استان گفت: توسعه بیمارستان ولی عصر (عج) زنجان توسط خیرین این مجموعه انجام خواهد شد که با اعتبارات دولتی امکان پذیر نبود و در این خصوص کمک شهردار و اعضای شورا نیز بسیار مهم بود.

استاندار زنجان با تاکید بر ارائه آمار صحیح توسط مدیران اظهار داشت: در حال تهیه مستندی از آمار استان هستیم تا جهت ارائه آمار واحد در تمام ادارات استان مورد استفاده قرار گیرد.
حقیقی  از  تخصیص ۵ میلیارد ریال اعتبار به حوزه گردشگری سلطانیه خبرداد و گفت: به دلیل اهمیت

موضوع گردشگری منطقه سلطانیه ،در اولین جلسه ستاد باز آفرینی این مساله را مطرح کردم.


معاون عمرانی استانداری استخدام ۶۳ نفر در شهرداری را پیگیری کند

حقیقی در پاسخ سوالی دیگر در خصوص تغییر فرمانداران گفت:فرمانداران چابک را حفظ می کنم و فرماندارانی که توان حرکت با ما را ندارند را برکنار خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص استخدام ۶۳ نفر در شهرداری زنجان  که خبرنگاران حساسیت ویژه ای به آن داشتند، معاون عمرانی استانداری را در خصوص صحت و سقم و پیگیری این موضوع مکلف کرد تا در آینده نزدیک به اطلاع عموم برساند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.