یزد - محمد محامدی بر توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در روستاهای تفت تأکید کرد و گفت : بخشداران باید نگاه ویژه‌ای به کتابخانه‌ها داشته باشند .

توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در روستاهای شهرستان تفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی یزد، محمد محامدی فرماندار شهرستان تفت در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت اظهار داشت: جایگاه کنونی کتابخانه‌های عمومی شهرستان حاصل تلاش کارکنان و کتابداران کتابخانه‌ها و همچنین پیگیری و همدلی همه اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان است.

وی با با قدردانی از عملکرد مطلوب اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در راستای توسعه کتابخوانی در تفت، گفت: وقتی اداره‌ای در شهرستان به نحو شایسته انجام وظیفه می‌کند و خدمات مطلوبی به مردم ارائه می‌دهد، نشان دهنده تعامل و همکاری متقابل همه ارگان‌ها در شهرستان است.

فرماندار یزد بر ضرورت توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در روستاهای تفت تأکید کرد و افزود: بخشداران باید نگاه ویژه‌ای به کتابخانه‌ها داشته باشند و با توجه به اینکه در روستاها فضای آموزشی و فرهنگی چندانی وجود ندارد، باید با توسعه فیزیکی فضای کتابخانه‌ها، مکان مناسبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی و بالا بردن سطح آگاهی روستاییان عزیز ایجاد شود.

هادی قاسمی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیزدر این نشست به ارائه گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات قبلی انجمن و فعالیت‌های انجام شده توسط کتابخانه‌های عمومی تفت پرداخت و برنامه‌های اداره متبوع خود در ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

توسعه فضای فیزیکی کتابخانه علی بن ابیطالب(ع) گاریزات، احداث ساختمان جدید کتابخانه کوثر نصرآباد و برپایی نشست‌های معرفی کتاب‌ با مضمون انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی، از مصوبات مهم این جلسه بود.

گفتنی است، در این جلسه از اعضای انجمن شهرستان تفت به پاس همکاری و حضور در مستمر در جلسات، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد. فرماندار تفت همچنین از رؤسای ادارات فعال در برگزاری هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح شهرستان، تقدیر کرد.

انتها ی پیام / 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.