زنجان-مسعود بیات منش گفت: راه های اصلی استان زنجان چهار خطه می شود.

پروژه کتابخانه مرکزی به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران این استان با اشاره به زیر ساخت‌های راه در استان گفت: همه راههای استان سطح یک هستند.

وی درخصوص پروژه نیمه تمام کتابخانه مرکزی، گفت: زمین این کتابخانه دولتی  است و پیش بینی اعتبار ۲۰ میلیارد تومان برای احداث آن شده بود که به دلیل کمبود اعتبار ساخت آن متوقف شد.

بیات منش با بیان اینکه برخی پروژههای نیمه تمام قابلیت در آمد زایی دارند، گفت: در حال حاضر مطالعات  کتابخانه انجام شده و دنبال سرمایه گذارهستیم.

وی  زیر ساختهای راه در استان زنحان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: راه های استان زنجان از سطح سرویس ترافیک درجه یک برخوردار است.

بیات منش در پاسخ به سوالی در خصوص راههای ناایمن استان تاکید کرد:  جاده "دندی" جزو راههای نا ایمن ما نیست و ما درصدد ارتقای راههای فرعی و اصلی هستیم و محور "ایجرود" در اولویت ما قرار دارد که در مجموع  ۲۴۰ کیلومتر راه فرعی را در برنامه داریم.

مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان ادامه داد: ۳۲۰ کیلومتر پروژه بزرگ راهی در دست کار است  و ۳۰۰ کیلومتر راه روستایی نیز به پیمانکار واگذار می شود.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام راه، خاطرنشان کرد: همه راه های استان زنجان از سطح سرویس ترافیک درجه یک برخوردار است و راه های اصلی چهار خطه می شود.

بیات منش با اشاره به وضعیت مطلوب راه های استان زنجان، گفت:  استفاده از تعابیری چون قتلگاه برای راههای استان درست نیست و زیر ساختهای راههای ما مناسب است و ظرف یک ساعت و نیم می توان به اقصی نقاط استان سفر کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.