مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است داوران انگلیسی هنوز آماده استفاده درست از کمک‌داور ویدئویی نیستند.

ساری: داوران انگلیسی هنوز آماده استفاده درست از VAR نیستند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مائوریتزیو ساری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در بازی رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس در ورزشگاه ومبلی با نتیجه یک بر صفر مغلوب تاتنهام شدند، گفت: ما شایسته کسب نتیجه بهتری بودیم، چون بازی بهتری نسبت به تاتنهام از خود ارائه دادیم. ما بازی را تحت‌کنترل داشتیم و به خوبی مقابل تیمی که در فاز هجومی خطرناک است، دفاع کردیم و به همین خاطر سزاوار نتیجه بهتری بودیم.

وی افزود: ما ۷۰ توپ به محوطه جریمه تاتنهام رساندیم، این در حالی است که آنها تنها ۱۱ بار توپ را وارد محوطه جریمه ما کردند. ۱۸ شوت ما در مقابل هفت شوت آنها، پنج موقعیت گلزنی از جانب ما در مقابل دو موقعیت گلزنی از سوی آنها که این نشان می‌دهد ما شایسته کسب نتیجه بهتری بودیم. واقعاً ناامید شدم از نتیجه‌ای که در پایان بازی رقم خورد، اما از عملکرد بازیکنانم خیلی راضی هستم. ما یکی از بهترین عملکردهای فصل خود را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی ایتالیایی چلسی همچنین در خصوص صحنه‌ای که داور بازی با استفاده از کمک‌داور ویدئویی (VAR)، آفسایدی را که کمک‌داورش گرفته بود را مردود و خطای کپا روی هری کین را پنالتی به سود تاتنهام اعلام کرد، اظهار داشت: در ایتالیا هم از VAR استفاده می‌شود که در فصل اول استفاده از آن فاجعه بود. عادت کردن داوران به این فناوری واقعاً سخت بود و به نظر من داوران انگلیسی هنوز آماده استفاده درست از VAR نیستند. چیزی که ما از دوربین‌های خودمان دیدیم، هری کین کاملاً در آفساید بود که این مهم نبود، مهم این بود که کمک‌داور در کنار زمین از دویدن و تعقیب توپ منصرف شد اما بازیکنانی که در زمین بودند تأکید داشتند که قطعاً آفساید بود. به نظرم آنها باید مطالعه بیشتری از VAR داشته باشند.  

ساری در پایان در خصوص بازی برگشت دو تیم نیز خاطرنشان کرد: تقابل چلسی و تاتنهام همیشه خیلی دشوار است، بنابراین کسب پیروزی در استمفوردبریج کار آسانی نخواهد بود، اما اگر همین سطح از بازی را در دیدار برگشت ارائه دهیم، قادر به کسب پیروزی خواهیم بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.