قزوین_ نصرت الله علیرضایی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: چهل سالگی انقلاب فرصتی برای بازنگری چالش ها از سوی مدیران و مسئولان است.

چهل سالگی انقلاب فرصتی برای بازنگری چالش‌ها توسط مدیران است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه شورای اطلاع رسانی استان ظهر روز چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

نصرت الله علیرضایی دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین در این جلسه اظهار داشت: اهمیت اطلاع رسانی و ضرورت آن امروز برکسی پوشیده نیست و باتوجه به اینکه در آستانه بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم در این مدت باید یک بازه زمانی برای پاسخگویی به دغدغه ها مردم در نظرگرفته شود.

وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا چهل سال بعد از انقلاب، یک بازنگری و بازبینی از کارنامه این انقلاب داشته باشیم و این موضوع را ارزیابی کنیم که در چهل سال گذشته چه اتفاق هایی صورت گرفته است و یک بازنگری در چالش ها و کاستی ها به ویژه از سوی مدیران و مسئولان صورت گیرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین یادآور شد: چهل سالگی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا یک بازبینی و مرور از شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی داشته باشیم و با چشم انداز بهتری حرکت کنیم و عملکرد مسئولان و مدیران در تحقق شعارها و آرمان ها ارزیابی شود.

علیرضایی مطرح کرد: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب قرار داریم و در این زمینه باید از ظرفیت های رسانه ها و مطبوعات بهره مند شد و نسبت به اطلاع رسانی با انتشار کتابچه، بروشور و محتوا در فضای مجازی عمل کرد؛ در طول سال مصاحبه های اختصاصی مدیران کمتر است و اگر این جلسات کمتر باشد شایعات مختلفی درباره موضوعات مختلف در حوزه اطلاع رسانی شکل می گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران می توانند هماهنگی لازم را با مسئولان و فعالان رسانه ها انجام دهند و ارتباط بیشتری با آنها داشته باشند.

مهران قاسمی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مراسم ادامه داد: شفافیت باید در حوزه اطلاع رسانی محقق  شود و اگر خلاء هایی در این حوزه وجود دارد در حوزه اطلاع رسانی مردم را اغنا و آنها را با واقعیت ها ملموس کنیم.

وی اضافه کرد: مسوولان باید زمینه گفتگوهای جدی با مردم و جوانان را در استان فراهم کنند و ما نمی توانیم تنها شعار دهیم.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: امروز هدف و سرمایه گذاری دشمن بر روی جوانان است و بمباران تبلیغاتی علیه آنها انجام می شود و باید با این جوانان در تعامل و ارتباط باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.