نماینده گناباد و بجستان گفت:مردم استان خراسان رضوی از سیاسی بازی خسته شده اند.

مردم خراسان رضوی از سیاسی بازی خسته شده اند

به گزارش قدس آنلاین ، حمید بنایی در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی در برج سپید مشهد گفت: آقای رشیدیان ، استاندار قبلی، تعامل کمی با نمایندگان استان داشتند و جلسات خیلی کمی با نمایندگان داشتند.
وی تصریح کرد:مردم استان خراسان رضوی از سیاسی بازی خسته شده اند و وقتی سخنان امید بخش می شنوند اما عملی مشاهده نمی کنند دچار دوگانگی می شوند،از این رو مردم دنبال عمل هستند و انتظار داریم استاندار جدید همان طور که در جمع نمایندگان استان اعلام کردند ۹۰درصد وقت خود را به توسعه اقتصادی استان اختصاص دهند و صرفا ۱۰ درصد وقت خود را به امور سیاسی بپردازند.
بنایی ادامه داد: اولویت اول آقای رزم حسینی درقامت استاندار جدید ، باید ایجاد اشتغال باشد و در مرحله بعدی به توسعه و عمران استان بیاندیشند.از طرفی استان خراسان رضوی با مشکل کم آبی مواجه می باشد و انتقال آب از دریای عمان  اجتناب ناپذیر است که باید به آن توجه شود.
وی افزود: از استاندار جدید انتظار داریم که به سایر شهرستان ها نیز توجه داشته باشند و سایر شهرستان ها در سایه مشهد گم نشوند . از طرفی استان خراسان رضوی دارای ظرفیت های مختلف می باشد از این رو از استاندار جدید انتطار داریم به نیروهای بومی نیز توجه داشته باشند و رویه اتوبوسی را که امروز در کشور ما رایج شده است به کار نبندند.
بنایی افزود: از وزیر کشور و استاندار جدید تقاضا داریم که به موضوع پدیده نیز رسیدگی داشته باشند زیرا علی رغم کارهایی که ستاد تدبیر استان انجام داد صرفا دستگاه های دولتی و بانک ها به حقوق خود در این پروژه دست پیدا کردند اما حقوق مردم همچنان بلاتکلیف است و سهامداران به خاطر عدم توجه به حقوق آنها نگران هستند.
وی اظهار داشت: متاسفانه در بودجه سال آینده برای قطار مشهد_تهران و قطار مشهد _زاهدان سهمی اختصاص پیدا نکرده است که باید استاندار و وزیر کشور به این موضوع توجه داشته باشد.
بنایی ادامه داد:استاندار جدید از طرفیت عمده آستان قدس رضوی در مسائل استان استفاده کند و همکاری مناسبی با این مجموعه داشته باشند،همچنین یک رابط پارلمانی نیز انتخاب کنند تا جلسات منظمی بین استاندار و مجمع نمایندگان برگزار شود.

استاندار جدید خراسان رضوی در این مراسم نیز گفت:منشور همدلی را در این استان ایجاد خواهم کرد .
علیرضا رزم حسینی در ادامه افزود:از نماینده ولی فقیه،تولیت محترم آستان قدس رضوی ،نمایندگان محترم استان و کار آفرینان تقاضا دارم در این مسیر ما را همراهی کنند .
وی افزود: پروژه های دولتی که در حال حاضر دولت انجام می دهد پروژه های اقتصاد مقاومتی نیستند و باید در این زمینه تغییر ایجاد شود و در استان خراسان رضوی با بهره گیری از بخش خصوصی،آستان قدس رضوی و مردم توسعه را ایجاد کنیم.
رزم حسینی ادامه داد: در جهت تقویت شورای فرهنگ عمومی استان حرکت خواهم کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.