البرز- در روزها و هفته های اخیر خبرهایی از تنها نماینده البرز در لیگ یک فوتبال ایران در فضای مجازی وبرخی رسانه ها به گوش رسید که زمینه ساز نگرانی علاقه مندان به فوتبال در استان البرز شد.

انتقال امتیاز باشگاه به خارج از البرز صحت ندارد

به گزارش قدس آنلاین، شایعه انتقال امتیاز تیم گل ریحان البرز(اکسین) به خارج از استان و شهر خمین در راس اخبار پیرامون این تیم بود که در نهایت در یک برنامه رادیویی و توسط مدیر این باشگاه تکذیب شد.

 حمید حمزه لو مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز(اکسین) عصر چهارشنبه میهمان تلفنی برنامه "موج ورزش" رادیو البرز بود ودر ارتباط با فعالیت های این باشگاه نکات مهمی را عنوان کرد.

حمزه لو در این برنامه و در پاسخ به سوال مجری در خصوص اینکه چرا در کرج تمرین نمی کنید، گفت: این برنامه در دستور کار باشگاه قرار دارد.

وی افزود: اگر مسئولان استان البرز زمین خوب در اختیارمان قرار دهند حاضریم دو یا سه روز در هفته در کرج تمرین کنیم.

حمزه لو ادامه داد: فراموش نکنید تمرین کردن تیم در تهران هزینه های به مراتب بیشتری برای باشگاه دارد بنابراین ما هم تمایل داریم در صورت در اختیار داشتن زمین مناسب در کرج و در حضور هواداران تمرین کنیم.

مدیر باشگاه گل ریحان البرز اضافه کرد: برنامه های خاص فرهنگی و حتی اهدای جوایز به هواداران کرجی در بازی های خانگی را در دستور کار خود داریم.

وی در مورد استفاده از بازیکنان بومی در ترکیب تیم گفت: بومی گرایی نیز یکی از اولویت های باشگاه گل ریحان البرز است ودر نظر داریم در ادامه راه از افراد بومی بیشتری نیز در بدنه باشگاه بهره ببریم اما در مورد بازیکنان بومی نیز  تا جایی که امکان داشته باشد و با نظر کادرفنی از بهترین ها استفاده خواهیم کرد.

یکی دیگر از سوالات مطرح شده مربوط به انتقال گل ریحان البرز به شهر خمین بود که حمزه لو ضمن تکذیب این خبر خاطرنشان کرد: متاسفانه این شایعه شیطنت یکی دو رسانه نه چندان شناخته شده در فضای مجازی بود که از طریق وکیل باشگاه و مراجع ذی صلاح پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.