رئیس کمیسسون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد از بازگشایی بلوار نماز در تاریخ ۸ بهمن‌ماه خبر داد.‌

بازگشایی بلوار نماز به ۸ بهمن موکول شد

به گزارش قدس آنلاین محمدهادی مهدی‌نیا با اشاره به برگزاری جلسه‌ای درخصوص بازگشایی بلوار نماز با حضور معاون وزارت  راه و شهرسازی اظهار کرد: بین توافقات صورت گرفته بین امرای ارتش و معاون وزارت راه و شهرسازی و شهردار و همچنین من که نماینده شورای شهر در این جلسه بودم،  قرار بر این شد، روال قانونی در این زمینه تسریع پیدا کند و هرچه زودتر اجرایی شود.

وی ادامه داد: معاون وزیر راه و شهرسازی که  دبیر عالی شورای عالی معماری و شهرسازی هم هستند، قول دادند در تاریخ ۸ بهمن‌ماه موضوع  اراضی آبشار و پادگان در کمیسیون شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح و تصویب شود. امرای ارتش هم قول مساعد دادند که همان روز که طرح تصویب شود، دستور بازگشایی بلوار نماز را بدهند.

رئیس کمیسسون عمران وشهرسازی شورای شهر مشهد یادآور شد: درخواست ما به عنوان مدیریت شهری این بود که اگر امکان دارد قبل از این تاریخ نسبت‌به باگشایی اقدام شود، اما جمع‌بندی دوستان این بود حالا که به این مرحله رسیدیم، تتمه کار قانونی هم اتفاق بیفتد و سپس بازگشایی صورت بگیرد. با توجه به این موضوع و همچنین اینکه امرای ارتش معذوریت‌هایی داشتند در نهایت با وساطت معاون وزارت راه و شعرسازی تصمیم این‌گونه شد.

وی افزود: بعد از برگزاری جلسه امروز نگاهمان خیلی مثبت شد که ان‌شالله بعد از گرفتن مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری  مشکل خاصی در مکانیزم اجرایی برای بازگشایی بلوار نماز نخواهیم داشت.

مهدی‌نیا خاطرنشان کرد: ضمن عذرخواهی ازشهروندان از آن‌ها تقاضا می‌کنیم ۱۸ روز دیگر را هم صبوری کنند تا انشاالله شاهد بازگشایی معبر و تعیین تکلیف این اراضی ۴۰۰ هکتاری برای کل شهر باشیم که به فراخور آن بعداً خبرهای خوش‌تری را هم برای آماده‌سازی و زیرسازی‌ها و خدماتی که  باید در این اراضی اتفاق بیفتد، داشته باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.