۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: 638904

بررسی قیمت روز مسکن در تهران حاکی از آن است که یک واحد ۱۸۴ متری در نیاوران به قیمت ۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان و واحد ۱۵۳ متری ۱۲ سال ساخت به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان در شمیران نو معامله شده است.

 قیمت روز مسکن ۱۳۹۷/۱۰/۲۱

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، یک واحد مسکونی ۵۱ متری واقع در ابوذر به قیمت ۲۱۷ میلیون تومان (هر مترمربع ۴میلیون و ۲۳۲ هزار تومان) و یک واحد ۱۵۳ متری ۱۲ سال ساخت به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان در شمیران نو معامله شده است.

در منطقه ۱۱ انبار نفت یک واحد مسکونی ۶۶ متر مربعی با عمر ۱۵ سال به قیمت ۲۶۶ میلیون تومان، در منطقه ۱۸ یافت آباد یک دستگاه آپارتمان ۵۱ متری ۸ ساله به قیمت ۲۰۳ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۱۴ هزار تومان)، در منطقه ۳ دروس واحد ۱۲۰ متری نوساز به قیمت یک میلیارد و ۸ میلیون تومان (هر مترمربع ۸.۴ میلیون تومان)،   در منطقه ۵ شاهین یک واحد مسکونی ۷۲ متری که ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۹۴۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۳ میلیون تومان)، در منطقه ۲ پونک یک واحد ۵۸ متری ۱۶ ساله به قیمت ۶۲۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان) و در جنت‌آباد شمالی یک واحد ۵۸ متری با عمر ۱۸ سال به قیمت ۶۲۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۶۸۲ هزار تومان) فروخته شده است.

همچنین در تولید دارو(منطقه ۱۸) یک دستگاه آپارتمان ۵۱ متری ۱۷ ساله به قیمت ۲۲۵ میلیون تومان و واحد ۱۵۰ متری در دربند با عمر ۱۳ سال به قیمت یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۱ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان) معامله شده است.

یک واحد مسکونی ۱۱۴ متری ۱۳ ساله در آجودانیه به قیمت یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع ۱۷ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است. در نیاوران یک واحد ۱۸۴ متری ۳ سال ساخت به قیمت ۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون تومان (هرمترمربع حدود ۱۸ میلیون و ۳۳۵ هزار تومان) و یک واحد ۲۰۰ متری در اسفندیاری (منطقه ۱۹) به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

در منطقه ۲ نصر گیشا واحد ۱۰۱ متری ۱۷ ساله به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان (هر متربع حدود ۱۵ میلیون و ۳۸۹ هزار تومان) فروخته شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.