فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان رزمایش فداییان ولایت گفت: پیام ما به ملت ایران این است که ما آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم.

امیر نصیرزاده: آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه رزمایش فداییان ولایت این نیرو و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اهداف متعددی برای رزمایش پیش بینی شده بود که به بخش اعظمی از آنها دست پیدا کردیم که البته نقص‌هایی هم وجود داشت که باید در بررسی‌های رزمایش روی آنها کار کنیم تا در سال های بعد و مواقع اصلی این نقایص را بر طرف کنیم.

وی افزود: پیام ما به ملت ایران این است که ما آماده پاسخگویی به هر تهدیدی هستیم و پیام ما برای ملت‌های منطقه و کشورهای همسایه پیام صلح و دوستی است زیرا ما هرچه آماده تر باشیم امنیت منطقه بهتر تامین شده و نیازی به حضور بیگانگان ر منطقه نیست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با مثبت ارزیابی کردن نبردهای هوایی صورت گرفته در رزمایش ادامه داد: یکی از برنامه‌های ما بکارگیری خلبانان جوان است. در جریان این زمایش خلبانان جوان که برای اولین بار در رزمایش شرکت می‌کردند توانستند عملیات رزم هوایی را با صد در صد موفقیت آمیز به اجرا در آورند.

امیر نصیرزاده عنوان کرد: پرتاب بمب 2000پوندی از هواپیمای سی130 که برای تهدیدات خاصی پیش بین شده با موفقیت انجام شد و پرتاب بمب و موشک از پهپادهای نهاجا از جمع دستاوردها و ویژگی های این رزمایش بود و در سال‌های آینده شاهد شلیک مهمات هوشمند و دوربرد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بزرگترین دستاورد ما 40 سال تعمیر و نگهداری هواپیماها است. مستشاران آمریکایی که بعد از انقلاب از ایران رفتند، فکر می‌کردند ما چند ماه هم نمی‌توانیم این هواپیماها را عملیاتی نگهداریم اما امروز نه تنها پس از 40 سال این هواپیماها را عملیاتی نگهداشته‌ایم بلکه آنها را بهینه کرده و ارتقا دادیم و سامانه‌های ساخت داخل را روی این هواپیماها نصب کردیم. 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.