دبیر جشنواره فیلم فجر مشهد گفت: تلاش می کنیم فیلم های جشنواره فیلم فجر در ۳ سینمای مشهد اکران شود.

تلاش می کنیم فیلم های جشنواره فجر مشهد در ۳ سینما اکران شود

به گزارش قدس آنلاین ؛ محمدرضا محمدی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده تاکنون اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر که همزمان با تهران در مشهد انجام می شود در ۲ سینما قطعی شده است. 

وی افزود: سینما هویزه که متعلق به حوزه هنری خراسان رضوی است و مجموعه سینمایی اطلس که توسط بخش خصوصی اداره می شود فیلم های جشنواره فجر را طبق جدولی که هفته آینده اعلام می شود برای علاقه مندان اکران خواهند کرد.

دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد تاکید کرد: به منظور اینکه تمام شهروندان بتوانند از فیلم های جشنواره استفاده کنند تلاش می کنیم سینما سیمرغ در منطقه قاسم آباد مشهد را نیز وارد چرخه اکران کنیم که البته این موضوع  هنوز قطعی نشده است.

محمدی بیان کرد: روز شنبه قرار است جلسه ای با مسئولان سینماهایی که قرار است فیلم های جشنواره در آنها اکران شود برگزار و برنامه ریزی لازم برای نمایش فیلم ها به انجام رسد.

وی در خصوص دلایل انتخاب سینما اطلس برای اکران فیلم های جشنواره فجر تصریح کرد: این مجموعه دارای سالن های متعددی است و تجربه برگزاری سال گذشته جشنواره را نیز در این مجموعه داریم.

دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد خاطرنشان کرد: جزئیات بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر روزهای آینده پس از قطعی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.