فلیپه کوتینیو مدتی کوتاه است که به بارسلونا ملحق شده، اما بر خلاف تصورات نتوانسته در اوج بماند و خیلی زود جایگاهش را در تیم اصلی از دست داده است.

"کوتینیو" و مشکلات غیرمنتظره‎ای که از راه رسیدند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تنها چیزی کمتر از یک سال از پیوستن فلیپه کوتینیو به تیم فوتبال بارسلونا گذشته است، اما مشکلات برای او خیلی زود از راه رسیدند. او از لیورپول و در ازای ۱۲۰ میلیون یورو به اضافه ۴۰ میلیون یورو با شرایطی خاص به بارسلونا پیوسته است.

بارسا که نیمار را از دست داده بود و می‌دانست باید به زودی اینیستا را هم از دست بدهد برای خرید او اقدام کرد و قرار شد او جایگزینی برای ژاوی و اینیستا شود. دمبله هم به جای نیمار آمد. این ایده روی کاغذ عالی بود، اما عمر طولانی‌ای نداشت.

این بازیکن برزیلی در زمین بازی و بیرون از آن دیسیپلین خوبی از خود نشان نداد و حتی با آمدن آرتور ملو و آرتورو ویدال جایگاه اصلی‌اش را هم از دست داد.

او همچنین از فرم اصلی‌اش به دور بود و داشت جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست می‌داد که در بازی مقابل اینتر مصدوم هم شد. حالا او در ۴ بازی آخرش در لالیگا تعویضی بوده و این موضوع او را ناامید کرده است. چیزی که برای او گران تمام شده این است که دیده دمبله توانسته در دورانی که او مصدوم بوده و باید روی نیمکت ذخیره‌ها می‌نشسته به دوران اوج بازگردد.

در بازی با لوانته اما یکی از بدترین عملکردهای این بازیکن برزیلی را دیدیم. او کند و قابل پیش‌بینی بود. در حملات هم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

بوسکتس بعد از بازی گفت او اعتماد به نفس لازم را پیدا نکرده، اما در واقعیت این طور نیست و باید قبول کرد او هنوز نتوانسته جایگاهش را در تیم پیدا کند. والورده اما معتقد است او برای به دست آوردن دوباره جایگاهش در تیم باید بجنگد و حالا همه‌چیز به خود این بازیکن بستگی دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.