مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: با حضور آقای رزم حسینی اتفاقات اقتصادی خوبی در استان رخ خواهد داد.

در مورد بازگشایی بلوار نماز زمان تعیین نکردیم

علی رسولیان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در حوزه کالاهای اساسی مشکلی در استان وجود ندارد و ذخائر خوبی در استان برنامه ریزی شده است. اگرچه در حوزه کالاهای اساسی دو موضوع مطرح است به طوری که در ابتدا باید یک تعادل در قیمت ایجاد شود و سپس تامین و عرضه این کالاها افزایش پیدا کند  . از طرفی گلایه های مردم را قبول داریم و در حوزه کالاهای اساسی قیمت ها تا حدودی بالا است اما تلاش ما این است که  این قیمت ها به یک وضعیت تعادل برسند.
وی با بیان اینکه هدف ما این است که قیمت کالاهای اساسی در استان از میانگین کشوری پایین تر باشد ، تصریح کرد: یکی از نگرانی های ما در حال حاضر افزایش قیمت در حوزه گوشت است که دلیل اصلی این افزایش قیمت کاهش عرضه در سطح کشور است که در استان برای کاهش قیمت گوشت با دامداری ها و مرغداری های استان در حال مذاکره و انعقاد قراردادهایی هستیم  به منظور اینکه نهاده های ارزان قیمت در اختیار انها قرار دهیم و انها نیز محصولات خودشان را به قیمت پایین در اختیار شهروندان و بازار قرار دهند .
رسولیان با بیان اینکه  محدودیت هایی در خروج دام  از استان از سوی کارگروه تدابیر ویژه استان صورت گرفته است ، افزود:  در حال حاضر میانگین قیمت مرغ در استان نسبت به میانگین کشوری در حدود ۲ هزار تومان ارزانتر است و از طرفی  در نه ماهه ابتدایی سال علاوه بر مرغ تولیدی استان و مرغ گرم وارد شده ،  حدود سه هزار و دویست تن مرغ منجمد به منظور تعادل در قیمت این کالا  وارد بازار استان شده است و همچنین محدودیت هایی در خروج مرغ از استان با همکاری ستاد تدبیر صورت گرفته است .
رسولیان در مورد بازگشایی بلوار نماز نیز اظهار داشت: ستاد تدابیر ویژه که طی دو هفته پیش در استان تشکیل شده است و تاکنون ۵ جلسه نیز برگزار کرده است مصوبات بسیار خوبی از جمله بازگشایی بلوار نماز داشته است ، مصوبه ای که حتما باید عملی شود و به جد پیگیر ان هستیم    .از طرفی با توجه به توافقی که بین دو دستگاه صورت گرفته بود  اعلام کردیم در کوتاهترین زمان این بازگشایی صورت بگیرد ولی زمان تعیین نکردیم  و انتظار ما هم این بود که این اتفاق هرچه زودتر صورت بگیرد در مقابل  شهرداری مشهد نیز  به زعم خودشان و بنا  به دلایلی اعلام کردند که ابتدا جلسات کارشناسی شده ای را در این باره در شهرداری برگزار کنند که در تازه ترین اظهار نظر دهه اول بهمن ماه را برای این منظور اعلام کرده اند.
وی در مورد استاندار خراسان رضوی نیز بیان داشت: سوابق کاری آقای رزم حسینی در کل کشور نشان از توانمندی و فعالیت اقتصادی بالای وی  دارد به طوری که چون زمانی خودشان بنگاه اقتصادی داشته اند  با مشکلات حوزه اقتصاد آشنایی خوبی دارند و با حضور ایشان  اتفاقات اقتصادی خوبی در استان و از جمله پروژه هایی نظیر مجموعه پدیده رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.