مازندران- ابوالفضل صفری از ایمن شدن ۴۵ مدرسه در حاشیه راه های استان خبر داد.

ایمن‌سازی ۴۵ مدرسه حاشیه راه‌های مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری مازندران، ابوالفضل صفری رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: به منظور آموزش مفاهیم ایمنی عبور و مرور به دانش آموزان مدارس حاشیه راهها، اقدام به انعقاد قرارداد با گروه هنری - آموزشی جهت اجرای برنامه های آموزشی با محوریت موضوع ایمنی عبور و مرور کردیم.

وی اضافه کرد: این آموزش ها درقالب اجرای نمایش شاد، آموزش تئوری مفاهیم ایمنی، سرود، پرسش و پاسخ از دانش آموزان و اعطای جوایز در ۴۵ مدرسه ابتدایی حاشیه محورهای برون شهری استان اجرایی شده است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری مازندران یادآور شد: موضوع قرارداد آموزش به دانش آموزان شامل مقررات راهنمایی و رانندگی، حفظ ایمنی در هنگام تردد عرضی و طولی در جاده های اصلی به عنوان عابر پیاده و دوچرخه سوار و اصول ایمنی سرنشینان وسیله نقلیه است.

صفری ادامه داد: با هماهنگی های بعمل آمده اجرای این طرح همزمان با هفته حمل و نقل، آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره در سال گذشته ایمن سازی آموزشی در ۴۰ مدرسه صورت گرفت، خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال دانش آموزان و اولیای مدارس این تعداد در سالجاری به ۴۵ مدرسه بر اساس اعتبارات ابلاغی افزایش یافت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.