خراسان شمالی- حسین محراب گفت: هم اکنون مربیان وزنه برداری استان، در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش مردان و زنان، وزنه برداران خوبی تربیت کرده اند که به طور حتم با حضور در مسابقات مختلف، افتخاری برای مرم خراسان شمالی خواهند بود.

برگزاری مسابقات وزنه‌برداری استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی هیات وزنه برداری خراسان شمالی، حسین محراب سرپرست هیات وزنه برداری خراسان شمالی در جلسه اعضای هیات وزنه برداری استان از برگزاری مسابقات وزنه برداری استان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.

وی گفت: خوشبختانه وزنه برداران استان در بخش بانوان و آقایان روند رو به رشدی را در پیش گرفته و تاکنون پیشرفت های خوبی داشتند.

وی با اشاره به آمادگی وزنه برداران استان برای حضور در مسابقات مختلف افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر هیات وزنه برداری استان برنامه های مختلفی اجرا می کند و برگزاری مسابقات وزنه برداری بانوان و آقایان طبق قوانین فدراسیون وزنه برداری، مهمترین این برنامه ها به شمار می رود.

محراب همچنین در خصوص وضعیت وزنه برداری استان اظهار کرد: این هیات نیز همانند سایر هیات های ورزشی با مشکلاتی مواجه است اما اراده و همکاری خوب اعضای هیات موجب شده تا این مشکلات در پیش برد برنامه ها و اهداف این هیات تاثیری نداشته باشد.

وی گفت: هم اکنون مربیان وزنه برداری استان در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش مردان و زنان وزنه برداران خوبی تربیت کرده اند که به طور حتم با حضور در مسابقات مختلف حرفی برای گفتن دارند و افتخاری برای مردم خراسان شمالی خواهند شد.

گفتنی است؛ اعزام وزنه برداران خراسان شمالی به مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه برداری امیدیه اهواز، برگزاری مسابقات درون استانی به مناسبت دهه مبارک فجر و برگزاری جلسه ای با رئیس خانه مطبوعات خراسان شمالی به منظور برگزاری کلاس های وزنه برداری برای بانوان و آقایان خبرنگار استان از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.