مازندران- مریم گرزین متاعی از برگزاری دومین جشنواره استانی قلم دراسفندماه امسال خبر داد.

دومین جشنواره قلم اسفندماه برگزار می‌شود/ آموزش از راه دور ۶ هزار دانش‌آموز مازندرانی

مریم گرزین متاعی کارشناس مسئول آموزش از راه دور اداره کل آموزش و پرورش مازندران در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین با اشاره به اینکه جشنواره کشوری قلم در اردیبهشت ماه سال آینده در مشهد مقدس برگزار می شود، اظهار کرد: تاکنون بیشترین آثار رسیده به دبیرخانه از سوی دانش آموزان مازندرانی در سایت جشنواره به ثبت رسیده است.

وی تعداد آثار شرکت کنندگان مازندرانی در این جشنواره را ۶۵ اثر اعلام کرد و گفت: تاکنون ۲۵ اثر در بخش معلمان، ۲۱ اثر دانش آموزی و ۱۹ اثر در بخش طرح نگار به ثبت رسیده است.

گرزین با بیان اینکه در این دوره بخش خبر و رسانه به سه بخش دانش آموزان، معلمان و طرح نگار اضافه شده است، از خبرنگاران رسانه های گروهی خواست آثار خود در این ارتباط را به آدرس www.mosharekatha.ir ثبت کنند.

کارشناس مسئول آموزش از راه دور آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه معلمان می توانند با طرح ها و تولید محتوای جدید آموزشی و کتب تالیفی در این جشنواره شرکت کنند، افزود: دانش آموزان می توانند در زمینه های حمایت از کالای ایرانی، تقویت و توسعه کارآفرینی با بهره گیری از فناوری های نوین و کسب و کار، آثار خود را ارائه دهند.

گرزین اضافه کرد: بخش طرح نگار شامل خاطره نگاری و ثبت تجربیات ارزشمند در سه گروه معلمان، دانش آموزان و خانواده ها است.

وی شناساندن مدارس آموزش از راه دور و شناسایی توانمندی های اینگونه مدارس را از اهداف اصلی جشنواره دانست، خاطرنشان کرد: دانش آموزان در اجرای طرح هایشان حمایت نمی شوند و از مسئولین ذیربط انتظار داریم آنان را در پیاده کردن ایده هایشان همراهی کنند.

کارشناس مسئول آموزش از راه دور اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه با آموزش از راه دور آمادگی تحت پوشش دادن همه اقشار هستیم، گفت: در اغلب شهرهای استان، زندانیان تحت پوشش آموزش آموزش از راه دور قرار دارند و از طریق کانون های اصلاح و تربیت، معلمان را به زندان ها اعزام می کنیم تا شرایط ادامه تحصیل برای زندانیان فراهم شود.

وی اضافه کرد: ۶ هزار و ۷۲۵ دانش آموز مازندرانی در ۷۶ مدرسه آموزش از راه دور مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.