خراسان شمالی- مجید الهی راد گفت: بخشی از پیشرفت‌های کمیته امداد در خدمت‌رسانی به محرومان مرهون خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه است.

لزوم گسترش فرهنگ نیکوکاری از طریق تریبون نماز جمعه

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در دیدار با امام‌جمعه شهرستان اسفراین، به گسترش فرهنگ نیکوکاری از طریق تریبون نماز جمعه در سطح استان تأکید کرد.

وی جایگاه امام‌جمعه را پشتوانه محکم برای حمایت از کمیته امداد دانست و افزود: بخشی از پیشرفت‌های کمیته امداد در خدمت‌رسانی به محرومان مرهون خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه است.

وی با اشاره به نگاه ویژه کمیته امداد نسبت به ارتقاء معیشت مردم و توانمندسازی محرومان گفت: این نهاد در تلاش است با ایجاد اشتغال پایدار در بین نیازمندان تحت حمایت زمینه توانمندی اقتصادی و فکری این افراد را فراهم کند.

حجت الاسلام قدیر محمدیان امام‌جمعه شهرستان اسفراین نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد حق بزرگی بر گردن نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی تقویت امنیت جامعه را نیز از دیگر فعالیت‌های مهم کمیته امداد برشمرد و افزود: نهاد کمیته امداد مورد توجه حضرت امام (ره( بوده و هم‌اکنون نیز مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد.

محمدیان بحث اشتغال‌زایی مددجویان و توانمندسازی اقتصادی و فکری این افراد را امری ضروری برشمرد و افزود: موفقیت کمیته امداد زمانی است که با توانمندسازی تعداد مددجوها را کم کند.

امام جمعه اسفراین بابیان اینکه کمیته امداد یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است و کار در کمیته امداد یک توفیق الهی و امری مقدس است، خاطرنشان کرد: بالاترین عبادت خدمت به محرومین است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.