قزوین_ اسماعیل مفردبوشهری گفت: از اوایل سالجاری تا پایان آذرماه، ۱۹۳ واحد صنعتی این استان در مناطق مختلف استان به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

۱۹۳ واحد صنعتی قزوین به شبکه سراسری گاز متصل شده است

اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به آخرین وضعیت گازرسانی به شهرها و روستاهای استان قزوین اظهار داشت: ۲۶ روستا از مناطق مختلف این استان در هفته دولت سالجاری گازدار شده است که با گازرسانی به این روستاها هزار و ۳۸۴ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز برنامه های مختلفی از جمله اتصال شبکه سراسری روستایی به گاز پیش بینی شده که ۶ روستای غریب مزرعه، ککجین، کوکج، دشت آهو، سنجدر و اسفستان از جمله این روستاها با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: از اوایل سالجاری تا پایان آذرماه، ۱۹۳ واحد صنعتی این استان در مناطق مختلف استان به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

مفردبوشهری یادآور شد: آمادگی لازم برای تحویل حداکثری گاز به صنایع استان قزوین را داریم و در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون متر مکعب گاز به کارخانه ها و واحدهای صنعتی استان تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ۷ ماهه نخست سالجاری نیز بیش از ۶۹۲ میلیون متر مکعب گاز تحویل صنایع شده که بخشی از این صنایع، مربوط به نیروگاه شهید رجایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در دهه فجر سالجاری و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صرف هزینه ای معادل ۲۹ میلیارد ریال، ۴۹ واحد تولیدی به شبکه سراسری گاز متصل شود که البته اطلاعات دقیق تر بروز رسانی می شود.

مفرد بوشهری یادآور شد: در خصوص میزان مصرفی گاز در فصل پاییز نیز در دسترس است که به زودی اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.