الیرز - حاجی رضا شاکرمی با بیان اینکه وضعیت محله خط ۴ حصار کرج با مشکلاتی مواجه ‌است گفت: این منطقه یکی از مراکز مهم توزیع مواد مخدر بود که با اجرای عملیات‌های سنگین و مهروموم ۱۲۰ خانه پاکسازی شد.

پاکسازی مرکز مهم توزیع مواد مخدر در خط ۴ حصار کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز عصر یکشنبه در ششمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز که با حضور دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته و دربحث مواد مخدر وضعیت استان البرز رضایت‌بخش نبود و انتظارات ما را برآورده نکرد.

وی به ارائه گزارش کمیته حقوقی پرداخت و گفت: کمیته حقوقی یک کمیته فعال است و در آن به موضوعات حقوقی، قضایی و همچنین نحوه شناسایی اموال قاچاقچیان و چگونگی اقداماتی برای ضربه زدن به بنیان‌های مالی باندهای مواد مخدر پرداخته می‌شود.

شاه کرمی به برگزاری پنج جلسه کمیته حقوقی در استان اشاره کرد و گفت، اقدامات خوبی ازجمله شناسایی و انهدام دو باند معروف و بزرگ در استان انجام‌شده است.

وی اضافه کرد: یک باند در شهرستان ساوجبلاغ با همکاری اداره اطلاعات و نیروی انتظامی شناسایی و یک باند دیگر در کرج توسط اداره اطلاعات شناسایی شد.

شاکرمی به اموال قابل‌توجه منقول و غیرمنقول ازجمله چند ملک از این دو باند توقیف شده اشاره کرد و گفت: باندهای دیگری نیز شناسایی و متلاشی‌شده است این در حالی است که اموال توقیف شده باندهای منهدم شده قابل‌توجه بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه گفت: بنده اعتقاددارم در بحث مواد مخدر ضربه زدن به بنیان‌های مالی افراد حرف اول را می‌زند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

شاکرمی به اهمیت کلاس‌های آموزشی برای ضابطان در دادگستری اشاره کرد و گفت: به موضوع پولشویی و ضربه زدن به بنیان‌های مالی این قبیل افراد در کلاس‌های آموزشی ضابطان پرداخته می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: وضعیت محله خط چهار حصار کرج  با مشکلاتی مواجه ‌است، این منطقه یکی از مراکز مهم توزیع مواد مخدر بود که با اجرای عملیات‌های سنگین پاک‌سازی شد.

شاکرمی با تأکید بر اینکه خانه‌های مهروموم‌شده باید تعیین تکلیف شود، گفت: زمین‌هایی در این منطقه وجود دارد که ملی است ومربوط به دولت است، وافراد طی سالیان گذشته در آن آلونک‌های فاقد مجوز ساخته‌اند.

این مسئول  به موضوع ماده ۱۶ اشاره کرد و گفت: برای جانمایی زمین برای ساختن اردوگاه ماده ۱۶ در دادگستری جلساتی تشکیل شد.

وی با تأکید بر اینکه این مهم اگر به بهزیستی سپرده شود نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت، گفت: شورای مبارزه با مواد مخدر باید مسائل مالی این مهم را بررسی کند.

شاکرمی خاطرنشان کرد: البرز از سرریز مشکلات تهران در امان نیست، لذا باید برای غرب استان تهران و البرز اردوگاه ساخته شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.