مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از اعزام ۱۵ تیم پزشکی و درمانی به مناطق کم برخوردار استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

۱۵ تیم پزشکی و درمانی به مناطق کم برخوردار اعزام می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وبدا، هادی جلالی گفت: تیم‌های پزشکی در قالب پزشک، پرستار، ماما و بهیار است که به حاشیه شهر مشهد و محروم‌ترین نقاط استان اعزام می‌شوند تا خدمات ویزیت و دارو را به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار نیازمندان قرار دهند.
 مسؤول بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا، آذین‌بندی فضاهای اداری و آموزشی، برپایی مسابقات فرهنگی، عیادت از خانواده‌های جانبازان و ایثارگران و برپایی نمایشگاه را از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه مبارک فجر امسال برشمرد.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال  تاکنون بیش از ۵۵۰ تیم پزشکی، آموزشی و بهداشتی به مناطق محروم و کم برخوردار استان اعزام شده‌اند، خاطرنشان کرد: با برگزاری این اردوها بیش از ۷۵ هزار نفر زیرپوشش قرار گرفتند.
جلالی با تأکید برافزایش روحیه ایثار در جامعه پزشکی، گفت: یکی از اهداف بسیج جامعه پزشکی نیز تقویت روحیه ایثار در کادر درمانی است و زمانی که این افراد به مناطق محروم اعزام می‌شوند  از نزدیک با محرومیت‌های موجود در جامعه مواجه می‌شوند، با این کار روحیه ایثار در آن‌ها تقویت می‌شود.
انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.