مجمع انتخاب رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی روز دوشنبه با حضور اعضا برگزار و رضا پاشانجاتی به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش قدس آنلاین ؛ مجمع انتخاب رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی با حضور 14 عضو از 17 عضو مجمع انتخابی از جمله رئیس فدراسیون شطرنج، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نمایندگان ورزشکاران، باشگاهها، مربیان، داوران و شهرستانها در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

رضا پاشانجاتی، حسین حسن ‌نژاد و حسین موسوی نامزدهای این مجمع انتخابی بودند که حسن ‌نژاد به نفع پاشانجاتی پیش از آغاز رای گیری کناره گیری کرد و حسین موسوی نیز در این مجمع حضور نیافت.
در پایان این جلسه پس از رای گیری از اعضای مجمع رضا پاشانجاتی توانست با کسب تمام آرای 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال ریاست هیات شطرنج خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.
پاشانجاتی استعدادیابی رایگان و هدفمند، برگزاری جشنواره مسابقات شطرنج دانش آموزی، راه اندازی مدرسه شطرنج اینترنتی، بهره گیری از مشارکت شطرنج بازان، عدم وابستگی به دریافت بودجه از فدراسیون و اداره کل، حضور تیمهای استان در تمامی لیگ های کشوری و منطقه ای و توجه جدی به شطرنج بانوان و هیات شهرستانها را از جمله برنامه های خود بیان کرد.

*510 میلیون ریال هزینه برای 9 ماه
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم گفت: پارسال 600 میلیون ریال و امسال تاکنون 510 میلیون ریال برای برنامه های هیات شطرنج استان هزینه شده است.
فرزاد فتاحی افزود: برای مسابقات المپیک و پارالمپیک هم ستادی در محل اداره کل ورزش استان تشکیل شده است. ورزشکارانی که بتوانند سهمیه این مسابقات را بدست آورند امکانات و تجهیزات لازم در کنار حقوق ماهانه برای آنها فراهم می شود.
مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج هم گفت: از میزبانی خراسان رضوی به منظور برگزاری مسابقات مهم استقبال و حمایت می کنیم.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.