مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: بعد از گذشت ۱۲ سال هنوز نام عزیز محمدی و کفاشیان در ساختار سازمان لیگ و در ثبت شرکت‌ها وجود دارد.

آذری: بعد از ۱۲ سال هنوز نام عزیز محمدی و کفاشیان در سازمان لیگ وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره اینکه گفته بود تیم ذوب‌آهن به دنبال جذب بازیکن ارزان و لرزان است و اینکه آیا چنین بازیکنانی به راحتی پیدا می‌شوند یا خیر، گفت: چنین بازیکنانی به راحتی گیر می‌آیند. ذوب‌آهن سال‌هاست که این کار را می‌کند و بازیکنان خارجی خوبی را جذب می‌کند که هم ارزان بوده و هم کیفیت خوبی داشته باشند. از سال ۹۲ که من به باشگاه ذوب‌آهن آمدم آیین‌نامه‌ای را برای جذب بازیکنان خارجی تدوین کردیم که فکر می‌کنم چنین آیین‌نامه‌ای فقط در باشگاه ذوب‌آهن وجود داشته باشد. خدا را شکر ذوب‌آهن در طول این مدت بازیکن خارجی بی‌کیفیت نیاورده است، البته شاید گاهی اوقات برخی بازیکنان به دلایلی آن‌طور که باید خوب نبودند، اما عموماً بازیکنان ذوب‌آهن باکیفیت هستند.

وی درباره برنامه این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تصریح کرد: اهدافی برای باشگاه تدوین شده است که باید در نیم‌فصل این اهداف به نتیجه برسد. ذوب‌آهن تقریباً طی پنج سال گذشته فرازونشیب‌های زیادی داشته است، اما در پایان کار و در مجموع این پنج سال یکی از بهترین و باثبات‌ترین باشگاه‌های کشور بوده است. همین اواخر کمیته تعیین وضعیت نامه‌ای را صادر کرد که براساس آن فقط باشگاه ذوب‌آهن اجازه ثبت قرارداد دارد و ۱۵ باشگاه دیگر از این امر محروم هستند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن راجع به مدیریت خودش عنوان کرد: مدیری وجود دارد که در دو دوره‌ای که در ذوب‌آهن حضور داشته است در دوره اول مدیریتش استثنایی بوده و در دوره دوم موفقیت‌های خوبی به وجود آمده است، اما کافی است تیمی فقط یک نیم‌فصل مقداری در سراشیبی قرار بگیرد آن وقت عده‌ای تمام دوره مدیریت، توانمندی‌ها و زحماتش را زیر سؤال می‌برند و شرایطی ایجاد می‌کنند تا اتفاقاتی علیه ذوب‌آهن رخ بدهد.

وی که  با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، افزود: البته باید بگویم یزدی‌زاده به عنوان مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن و اعضای هیئت مدیره باشگاه آدم‌های فرهیخته‌ای هستند و ما در باشگاه کار را سیستمی انجام می‌دهیم و سعید آذری در این بین فقط یک اسم است.

آذری با اشاره به عدم نتیجه‌گیری ذوب‌آهن در نیم‌فصل نخست لیگ برتر گفت: در نیم‌فصل اول کار به نحوی پیش رفت که ما خیلی اذیت شدیم و انواع و اقسام آزار و اذیت‌های رسانه‌ای را علیه ذوب‌آهن شاهد بودیم. شیطنت‌های وحشتناکی از سوی برخی‌ها دیدیم، اما ذوب‌آهن باشگاهی است که در ۵۰ سال گذشته یکی از تأثیرگذارترین باشگاه‌های ایرانی بوده است. الان هم با توجه به توانمندی علیرضا منصوریان و اعتمادی که ما به بازیکنان تیم داریم فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم با مشکلات مالی که داریم شرایط خوبی را داشته باشیم. هرچند دکتر یزدی‌زاده قول داده است تا مشکلات مالی هم برطرف شود.

وی در خصوص جذب محمدرضا خلعتبری و دیگر فعالیت‌های باشگاه ذوب‌آهن در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اظهار داشت: منصوریان در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی دستور جذب دو بازیکن را داده است که یکی از آنها خلعتبری بود که جذب شده است. برای بازیکن دوم نیز به دنبال مورد ارزون، لرزون و غلتون هستیم. چند گزینه هم معرفی شده است که داریم بررسی می‌کنیم تا هر وقت این خصوصیات را داشت و از لحاظ فنی هم خوب بود به باشگاه بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: تیم ما جای خالی دارد اما منصوریان فعلاً دستور به جذب دو بازیکن داده است و قرار شده یک بازیکن دیگر در طول مسابقات آسیایی و قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اگر نیاز بود، جذب شود.

آذری درباره مطالبات باشگاه‌ها از سازمان لیگ در بحث اسپانسری و تبلیغات محیطی عنوان کرد: ۲۰۰ میلیون تومان دو هفته پیش از سوی سازمان لیگ به باشگاه پرداخت شد. خدا برکت بدهد. می‌گویند در بیابان کهنه کفشی نعمت است. علی‌رغم اینکه بهاروند، درودگر و سایر دوستان در سازمان لیگ در حال تلاش هستند این شأن فوتبال ما نیست که بعد از گذشت این همه مدت فقط ۲۰۰ میلیون تومان به باشگاهی مثل ذوب‌آهن داده شود. به‌هرحال در سازمان لیگ پیگیری‌های حقوقی انجام می‌شود، چرا که باشگاه‌ها از اسپانسرها حدود ۸۵ میلیارد تومان طلب دارند. این موضوع با اراده خاصی در حال پیگیری است تا باشگاه‌ها به حق و حقوق‌شان برسند.

وی مطرح کرد: به بهاروند گفتم اگر سازمان لیگ در ثبت شرکت‌ها و مسائل مالیاتی دچار به‌هم ریختگی شده است خود باشگاه‌ها می‌توانند وارد شوند و از اسپانسرها شکایت کنند. واقعاً اگر سازمان لیگ وضعیت حقوقی‌اش ایراد دارد باشگاه‌ها خودشان می‌توانند حق‌شان را بگیرند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره عدم برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال و حواشی که بعد از جابه‌جایی تاریخ این مجمع به وجود آمد، گفت: با توجه به اینکه تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، جام ملت‌های آسیا و جام جهانی مشخص است و تقویم‌های بین المللی برای چهار تا هشت سال آینده به طور کامل مشخص هستند ما برای برگزاری مجمع به این شکل عمل می‌کنیم. بهتر است اسمش را بی‌سلیقگی نگذاریم و بگوییم این وضعیتی است که در ورزش ما حاکم است. به‌هرحال مسائلی مربوط به بازنشستگی، مبحث عدم سیستمی اداره شدن ورزش و سایر مسائل وجود دارد. مانند اینکه بعد از گذشت ۱۲ سال هنوز نام عزیز محمدی و کفاشیان در ساختار سازمان لیگ و در ثبت شرکت‌ها وجود دارد. 

آذری افزود: همه اینها را که کنار هم بگذاریم متوجه می‌شویم که وضعیت مجمع چرا باید این‌طور شود. البته خدا را شکر که مجمع برگزار نشد، چرا که الان باید همه تمرکزها روی موفقیت تیم ملی باشد. باید از زحمت بازیکنان تیم ملی و کی‌روش و همچنین رسانه‌ها و هواداران تشکر کنم. برگزار نشدن مجمع را هم بهتر است روی حساب عدم هماهنگی بگذاریم. امیدواریم تیم ملی در پایان جام ملت‌ها قهرمانی را تقدیم به ۸۰ میلیون ایرانی کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.