مازندران-محسن نعمتی از بومی سازی ۴۲ هزار قطعه از اقلام موردنیاز نیروگاه خبر داد.

بومی‌سازی ۴۲ هزار قلم قطعات یدکی نیروگاه "شهید سلیمی"

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروگاه نکا، محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا در دیدار با ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران اظهار کرد: تلاش و پیگیری سالهای اخیر متخصصان و کارشناسان نیروگاه در بازسازی، بومی سازی و مدیریت ساخت داخل قطعات و تجهیزات نیروگاهی موجب کاهش وابستگی و نیز خودکفایی در تامین و ساخت بسیاری از قطعات مورد نیاز نیروگاه نکا در داخل کشور شد.

وی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر بیش از ۱۱۰۰ نوع و بالغ بر ۴۲ هزار قلم قطعات یدکی نیروگاه بومی سازی و مورد استفاده قرار گرفت.

مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا افزود: با توجه به گذشت سالها از بهره برداری واحدهای نیروگاه، اقدامات خوبی جهت پایداری انجام شده است.

نعمتی با اشاره به اینکه در طی این سالها نیروگاه نکا همواره یکی از نیروگاههای برتر در ارزیابی های وزارت نیرو و نیز موثر در پایداری شبکه برق کشور بوده است، افزود: در سالهای اخیر فعالیت اثربخشی در خصوص جوان سازی واحدها، بازسازی و بهسازی و افزایش طول عمر قطعات و تجهیزات صورت گرفته است.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با تاکید بر جایگاه مهم نیروگاه شهید سلیمی نکا، گفت: با توجه به گذشت حدود ۴۰ سال از عمر نیروگاه و نیز تقارن آن با سالگرد چهل سالگی انقلاب اسلامی، باید جانفشانی ها و ایثارگری های کارکنان نیروگاه در سالهای جنگ تحمیلی و بمباران های دشمن بعثی و اقدامات جهادی سالهای اخیر به تصویر کشیده شود.

هادی ابراهیمی وظیفه روابط عمومی سازمانها در آگاهی بخشی افکار عمومی و انعکاس رسانه ای فعالیت های ارزشمند و اثر گذار را بسیار مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.