فرج الله افشار جزئیات جدید از بررسی سانحه سقو هواپیمای ۷۰۷ نهاجا را اعلام کرد.

جزئیات جدید از سانحه سقوط هواپیمای ۷۰۷ نهاجا

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، فرج الله افشار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز با تسلیت این حادثه به بازماندگان، مردم ایران و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: با حضور گروه اعزامی دادسرای نظامی در محل، دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی و بررسی هویت دقیق تعدادی از جانباختگان که اجسادشان قابل شناسایی نبود، از طریق آزمایش DNA صادر شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز گفت: متأسفانه در این سانحه ۱۵ نفر از سرنشینان هواپیما جان باختند و مهندس پرواز خوشبختانه جان سالم بدر برده و در بیمارستان بستری است.

وی با اشاره به کشف جعبه سیاه هواپیما گفت: با دستور بازپرس پرونده، جعبه سیاه هواپیما در اختیار گروه فنی نهاجا که در محل حاضر بودند، قرار گرفته است و نتایج بررسی آن ظرف مدت معینی به بازپرس پرونده اعلام خواهد شد.

این مقام قضایی همچنین از دستور دادسرای نظامی برای شناسایی صاحبان خانه‌های تخریب شده و امحاء لاشه‌های گوشت باقیمانده خبر داد.

افشار گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح قبل از اعلام نظر کارشناسان سوانح هوایی درباره علت وقوع این سانحه، در حیطه وظایف خود بزودی مسائل مطرح شده درباره موقعیت فرودگاه‌های فتح و پیام و مشکلات فنی موجود را در جلسه شورای تأمین استان پیگیری خواهد کرد به خصوص که فرودگاه پیام از شهریور ماه سال جاری وارد چرخه جابجایی مسافر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.